Hahaha... den va bra.MrKnopfler wrote:Var tidigare lite osams med en tjejkompis, vi hade helt olika åsikter.
Vi diskuterade att om en kille har sex med flera tjejer i veckan så e han en legend, men om en tjej har ett par killar på ett år så e hon en slampa... Jag sa:
- Om en nyckel kan öppna flera lås så e de ju en jävligt bra nyckel. Men om ett lås kan öppnas av flera nycklar, då e de ju ett jävla skitlås...
Roliga historier!
- sideburn80
Re: Roliga historier!
Haha...klart tänkvärdMrKnopfler wrote:Var tidigare lite osams med en tjejkompis, vi hade helt olika åsikter.
Vi diskuterade att om en kille har sex med flera tjejer i veckan så e han en legend, men om en tjej har ett par killar på ett år så e hon en slampa... Jag sa:
- Om en nyckel kan öppna flera lås så e de ju en jävligt bra nyckel. Men om ett lås kan öppnas av flera nycklar, då e de ju ett jävla skitlås...
Letar Baja 5B
Vet egentligen inte om vi skall öppna denna dörr (blondin-skämts dörren..) men va faan!
"I knew a blonde that was so stupid that she spent 20 minutes looking at the Orange juice box because it said "concentrate."

"I knew a blonde that was so stupid that she spent 20 minutes looking at the Orange juice box because it said "concentrate."
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Hulda hos doktorn för halsen.
Hon satte sig på stolen men skrevade med benen så han såg att hon inte hade några underbyxor på sej.
Han undersökte Huldas hals och slutade med att säga:Hulda borde tänka på att klä sig ordentligt, jag såg att hon inte hade några underbyxor på sej.
Hulda:Det var inte dåligt att doktorn kunde se det i halsen, kanske han skulle kunna titta mig i ändan om jag har något foder i hatten också!!!
Hon satte sig på stolen men skrevade med benen så han såg att hon inte hade några underbyxor på sej.
Han undersökte Huldas hals och slutade med att säga:Hulda borde tänka på att klä sig ordentligt, jag såg att hon inte hade några underbyxor på sej.
Hulda:Det var inte dåligt att doktorn kunde se det i halsen, kanske han skulle kunna titta mig i ändan om jag har något foder i hatten också!!!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
En gynekolog ville byta yrke och gick till arbetsförmedlingen och fick jobb som målare.
Efter en månad kom målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade om de hade några fler gynekologer som villa ha arbete.
Varför just en gynekolog?...
-Jo, förra veckan så skulle en kvinna tapetsera om hallen, men hon var inte hemma, tror du inte att ...den jäveln tapetserade om hallen genom postlådan!!
Efter en månad kom målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade om de hade några fler gynekologer som villa ha arbete.
Varför just en gynekolog?...
-Jo, förra veckan så skulle en kvinna tapetsera om hallen, men hon var inte hemma, tror du inte att ...den jäveln tapetserade om hallen genom postlådan!!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
- J.A racing
Om du gillar stora rattar, kör lastbil !
De ska jag göra idag
köra lastbil alltså.
De ska jag göra idag
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Det ska jag också göra 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Gillar du ännu större rattar......... kör en buss..... 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl