Nä, jag gör 90% av alla forum i lägg på min IPhone i dag. Då blir det ju liksom inte knöligare med en skärm som är större utan lättare. Så den skulle vara perfekt för mig. Du får komma in 2010-talet David
Surfplatta
Re: Surfplatta
Vill inte ha en bärbar. Det har jag en hemma.
Nä, jag gör 90% av alla forum i lägg på min IPhone i dag. Då blir det ju liksom inte knöligare med en skärm som är större utan lättare. Så den skulle vara perfekt för mig. Du får komma in 2010-talet David
lika bra att hoppa till 2011 inte många dagar kvar på 2010S 500 R wrote:Vill inte ha en bärbar. Det har jag en hemma.
HAHAHA! Va david kvar i stenåldernS 500 R wrote:Vill inte ha en bärbar. Det har jag en hemma.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Jag trivs fint i stenåldern !
Är nog ganska konservativ till nya prylar ja.....
Jag röstar givetvis för iPad, den har rappheten som i iPhone och tillgång till alla underbara appar!
Byggkvalitén är helt underbar också! Den känns dessutom som en mer utvecklad produkt framför Samsungs alternativ (har pillat på båda).
Prylsajten Gizmodo tog flera svaga punkter som kan vara bra att känns till innan eventuellt köp. Kan hända att det kommit vissa mjukvarufixar sedan recensionen.
http://gizmodo.com/5686161/samsung-gala ... rain-wreck
Byggkvalitén är helt underbar också! Den känns dessutom som en mer utvecklad produkt framför Samsungs alternativ (har pillat på båda).
Prylsajten Gizmodo tog flera svaga punkter som kan vara bra att känns till innan eventuellt köp. Kan hända att det kommit vissa mjukvarufixar sedan recensionen.
http://gizmodo.com/5686161/samsung-gala ... rain-wreck
Såg att det var en Ipad Mini på gång.
Även lite rykten om Ipad 2.
Ha lite is i magen så blir prisbilden lite annorlunda
Även lite rykten om Ipad 2.
Ha lite is i magen så blir prisbilden lite annorlunda
Billös expertkommentator..
Ja ok bara stanna i stenåldern!Carbon-Dave wrote:![]()
Jag trivs fint i stenåldern !
Är nog ganska konservativ till nya prylar ja.....
Jätte sugen på en IPad helt klart. Får nog bli en sådan!
tror det är det ända rättaS 500 R wrote:Jätte sugen på en IPad helt klart. Får nog bli en sådan!
Apple är ett instängt och konservativt företag och agerar lite för mycket gestapo!
Att dom satte fart vad gäller nytänkande när det gäller mobilindustrin kan man aldrig ta ifrån dom, men deras begränsande av användarens möjligheter kommer bli deras fall!
Nu är jag inte ens förtjust av läs/surfplattor men hade jag varit det hade jag tittat på någon Androidbaserad variant.
Att dom satte fart vad gäller nytänkande när det gäller mobilindustrin kan man aldrig ta ifrån dom, men deras begränsande av användarens möjligheter kommer bli deras fall!
Nu är jag inte ens förtjust av läs/surfplattor men hade jag varit det hade jag tittat på någon Androidbaserad variant.
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Är själv lite sugen på en Tablet/surfplatta men det lutar mer år de kommande plattorna med Nvidias Tegra 2 processor.
Denna verkar ju ganska trevlig. http://www.swedroid.se/viewsonic-g-och- ... tandatest/
Men jag kommer att avvakta ett tag till för att se hur de nya tablet maskinerna med Tegra 2 processorn blir innan jag beställer mig en.
Denna verkar ju ganska trevlig. http://www.swedroid.se/viewsonic-g-och- ... tandatest/
Men jag kommer att avvakta ett tag till för att se hur de nya tablet maskinerna med Tegra 2 processorn blir innan jag beställer mig en.
1:18 Xray M18 Pro
1:10 Kyosho Spider TF-2 Ford F150 | 1:10 Schumacher Cougar 2 / Storm
1:8 BL Nanda NRT-3 | Robitronic Protos
1:5 FG Porsche GT3 RSR | MCD RR Evo3 Sport m.m.
1:10 Kyosho Spider TF-2 Ford F150 | 1:10 Schumacher Cougar 2 / Storm
1:8 BL Nanda NRT-3 | Robitronic Protos
1:5 FG Porsche GT3 RSR | MCD RR Evo3 Sport m.m.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
æppel skrut grejerna har blit status prylar.
dom drog igång utvecklingen, det ær bara tacka
och ta emot.
håller med sx dær.
dom drog igång utvecklingen, det ær bara tacka
och ta emot.
håller med sx dær.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Det finns Jailbreak om man nu skulle vilja göra mer med äpplet. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Vad är det som är så mycket bättre med den prossesorn?
Jag håller inte med när det gäller Appel. Är ingen super polare med deras datorer, men IPhonen är ju underbar. Skulle inte vilja byta ut den mot någon annan lur. Min fru var en android telefon och den funkar väl med, men det är ingen IPhone.
Jag håller inte med när det gäller Appel. Är ingen super polare med deras datorer, men IPhonen är ju underbar. Skulle inte vilja byta ut den mot någon annan lur. Min fru var en android telefon och den funkar väl med, men det är ingen IPhone.
Jag har precis testa mammas iPad som fick julklapp!
Den är kanon! Lätt hantera!
Den är kanon! Lätt hantera!