Självklart....!!!!Bjuggen wrote:Grattis mannen.. Är du fortfarande intresserad av kvävedunkar??? Cheferna är tokiga på jobbet och slänger allt!!!
Vill ha
Självklart....!!!!Bjuggen wrote:Grattis mannen.. Är du fortfarande intresserad av kvävedunkar??? Cheferna är tokiga på jobbet och slänger allt!!!
Kiruna, låter förbaskat exotiskt!pepi wrote:Sitter på Annis Grill i Kiruna och väntar på lite flott.. Kändes som en sådan dag idag....
Det enda som jag ser som problem.. Är att den saten glider ur näven på mej hela tiden.. Måste skaffa ett gummiskal till skiten!Dave wrote:Första inlägget från min S3 !
Säger bara JÄDRAR vilken lur !!!
Lägg av med glidmedlet ffs !Robban wrote:Det enda som jag ser som problem.. Är att den saten glider ur näven på mej hela tiden.. Måste skaffa ett gummiskal till skiten!Dave wrote:Första inlägget från min S3 !
Säger bara JÄDRAR vilken lur !!!
Har varit 15 minus idag och snålblåst och det är väl närmare halvmetern med snö. Skulle bli ner åt 30 minus i helgen och jag ska jobba utomhus.......John wrote:Kiruna, låter förbaskat exotiskt!pepi wrote:Sitter på Annis Grill i Kiruna och väntar på lite flott.. Kändes som en sådan dag idag....Måste bra annorlunda på många sätt och vis där uppe jämfört med t.ex. Stockholm. Kallt och mycket snö?

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests