Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon 
Dags för skrea strandkörning snart va???zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon
Härligt! Ge den några liter sen "släpper" den, glöm inte att nåla den ordentligt sen!zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon
- J.A racing
Ok ja det är ett ballt event man kan ge folk som fyller eller liknande. Morsans gubbe fick det när han fyllde 60Robban wrote:Hajjarna som dom har har jag simmat medJ.A racing wrote:Nu bär det av till Kolmårdens Tropikarium och kika på skumma djur och frulle på Donken.Och lattjat med deras Boa constriktors. Hade dock väldiga problem med att handskas med deras scorpioner..
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja det va verkligen asfränt. Jag fick det då jag fyllde 30. Coolaste va nog hajarna och att åka in till krokosarnaOk ja det är ett ballt event man kan ge folk som fyller eller liknande. Morsans gubbe fick det när han fyllde 60
Tycker jag låter som en bra idé, vi är ju 5 st baja ägare här nu som brukar köra ihopS 500 R wrote:Dags för skrea strandkörning snart va???zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon
Japp, har ej nålat den ännu...måste läsa lite om det så man gör rättRobban wrote:Härligt! Ge den några liter sen "släpper" den, glöm inte att nåla den ordentligt sen!zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon
Låter kanon detzatangai wrote:Tycker jag låter som en bra idé, vi är ju 5 st baja ägare här nu som brukar köra ihopS 500 R wrote:Dags för skrea strandkörning snart va???zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon
Japp! Bara jag igång min Mcd med Alu-fälg+paddle!!S 500 R wrote:Dags för skrea strandkörning snart va???zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon
Bara säg till när blir körning!!
Ja, det vill man inte missa!!!Burnout wrote:Japp! Bara jag igång min Mcd med Alu-fälg+paddle!!S 500 R wrote:Dags för skrea strandkörning snart va???zatangai wrote:Varit på stranden och kört in nya motorn, går väl ganska ok den motorn verkar det som! Blir en sväng till imorgon![]()
Bara säg till när blir körning!!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Klippt ihop filmen från Sandhålan nu på morgonen !
Renderar för fullt, och hoppas den är uppe om ett par timmar !
Du måste ha en väldigt förstående sambon David som kan sitta och slita så framför datorn med alla filmer timmer efter timmeCarbon-Dave wrote:Klippt ihop filmen från Sandhålan nu på morgonen !
Letar Baja 5B
- Dave
- Site Admin
Hehehehe.....får ju passa på när frun pysslar med annat.....sover etc......waqr wrote:Du måste ha en väldigt förstående sambon David som kan sitta och slita så framför datorn med alla filmer timmer efter timmeCarbon-Dave wrote:Klippt ihop filmen från Sandhålan nu på morgonen !
Sitter och surar över att jag inte vart med och kört i helgen
Missade bankörning i kalleskoga OCH tokbash i sandhålan.. Helt åt helvete

Missade bankörning i kalleskoga OCH tokbash i sandhålan.. Helt åt helvete
- Dave
- Site Admin
Ja, det var synd !Robban wrote:Sitter och surar över att jag inte vart med och kört i helgen![]()
Missade bankörning i kalleskoga OCH tokbash i sandhålan.. Helt åt helvete![]()
Bashet i Sandhålan var helt klockrent !
Vad är oddsen på att få kortbyxeväder i oktober lixom.....
Kanske blir nån mer körning om vädret skärper sig nån mer gång innan vintern är här !