egon har pro pipa till baja i lager på sin nya hemsidaBurnout wrote:Nej nu jag får inte kolla mer ddm!!![]()
Dom har mycket godis![]()
Jag jakt efter en PRO pipa![]()
![]()
Snart jag går till säng
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag vet men jag har kollat i baja-land.de dom har PRO pipa och små saker som jag vill ha så.jebogren wrote:egon har pro pipa till baja i lager på sin nya hemsidaBurnout wrote:Nej nu jag får inte kolla mer ddm!!![]()
Dom har mycket godis![]()
Jag jakt efter en PRO pipa![]()
![]()
Snart jag går till säng
Nu jag säg god natt!!!
Snart jag ser fram mot BZM
Snart jag ser fram mot BZM
Samlar kraft för 4 dagars hemvärnsövning (HUR ska jag klara mig från körning?)
Får ladda film i telefonen från Youtube, eller kolla online, skicka gärna PM på filmlänkar och bilder så jag håller humöret uppe
Får ladda film i telefonen från Youtube, eller kolla online, skicka gärna PM på filmlänkar och bilder så jag håller humöret uppe
- J.A racing
Regn regn då står vi still idag då.
Vill ha torr asfalt även i tjänsten. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Blivit snuvad på min ungdomliga kropp.. Känns som jag är 75 år gammal idag.. Ryggen är helt knas. Feber och frossa omvartannat. Men det är små bekymmer jämfört med detta!
Mitt abbonemang har löpt ur bindningstiden.. Frågan är.. Vänta på Iphone 5? Eller snyta till sej en 4 idag för en bra peng?
Mitt abbonemang har löpt ur bindningstiden.. Frågan är.. Vänta på Iphone 5? Eller snyta till sej en 4 idag för en bra peng?
- J.A racing
Samma bekymmer här, funderar även på Galaxy S2.Robban wrote:Blivit snuvad på min ungdomliga kropp.. Känns som jag är 75 år gammal idag.. Ryggen är helt knas. Feber och frossa omvartannat. Men det är små bekymmer jämfört med detta!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ifån phem är lätt värd att vänta på.....kör på det så skafffar jag en S2 istället....Robban wrote:Blivit snuvad på min ungdomliga kropp.. Känns som jag är 75 år gammal idag.. Ryggen är helt knas. Feber och frossa omvartannat. Men det är små bekymmer jämfört med detta!
Va bygger du den infon på?Carbon-Dave wrote:Ifån phem är lätt värd att vänta på.....kör på det så skafffar jag en S2 istället....Robban wrote:Blivit snuvad på min ungdomliga kropp.. Känns som jag är 75 år gammal idag.. Ryggen är helt knas. Feber och frossa omvartannat. Men det är små bekymmer jämfört med detta!
Klart du ska vänta på femman... det gör jag i alla fall!Robban wrote:Blivit snuvad på min ungdomliga kropp.. Känns som jag är 75 år gammal idag.. Ryggen är helt knas. Feber och frossa omvartannat. Men det är små bekymmer jämfört med detta!
Jo.. Men om man läser infon kring den så verkar det inte vara nån superskillnad på den och fyran. Uppdaterad antenn och A5 chipset. Samt design då givetvis. Sen verkar den dröja...
Precis... det är nog som du säger... ingen super skillnad. Men jag är så nöjd med min phåne så jag kommer nog stanna hos äpplet.Robban wrote:Jo.. Men om man läser infon kring den så verkar det inte vara nån superskillnad på den och fyran. Uppdaterad antenn och A5 chipset. Samt design då givetvis. Sen verkar den dröja...
Slog till på fyran iaf. Femman kommr iaf va svindyr när den kommer..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Att jag är allergisk mot saker med äpplen på......Robban wrote:Va bygger du den infon på?Carbon-Dave wrote:Ifån phem är lätt värd att vänta på.....kör på det så skafffar jag en S2 istället....Robban wrote:Blivit snuvad på min ungdomliga kropp.. Känns som jag är 75 år gammal idag.. Ryggen är helt knas. Feber och frossa omvartannat. Men det är små bekymmer jämfört med detta!
Ok.. Och alla är allergiska mot dej. Äckel!