Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
Var precis ut till brevlådan i kylan å där fanns ett paket med färgburkarna till MCD'n=)
Nu är det bara en ny kaross som fattas
Undrar när det blir REA på karosser?
Nu är det bara en ny kaross som fattas
Undrar när det blir REA på karosser?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
Ska gå ner i källaren och plocka ihop en kartong med saker som ska skickas till Stelunex
Sen blir det lite luch gjorde den godaste lassangen på länge igår. med tratt kantareller och västerbotten ost klockrent
så måste ja nog beställa deal of the day på dave´s två saker som ja ska ha till bygget kunde inte bli mer klockrent
Sen blir det lite luch gjorde den godaste lassangen på länge igår. med tratt kantareller och västerbotten ost klockrent
så måste ja nog beställa deal of the day på dave´s två saker som ja ska ha till bygget kunde inte bli mer klockrent
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska snart äta lunch. Undrar hur lång tid det tar att få grejerna från RC Car Online.
- J.A racing
Då jag beställer från dom 2-3 dagar med DHL.S 500 R wrote:Ska snart äta lunch. Undrar hur lång tid det tar att få grejerna från RC Car Online.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Så har jag tur har jag dom i morgon redan... NICE!!!J.A racing wrote:Då jag beställer från dom 2-3 dagar med DHL.S 500 R wrote:Ska snart äta lunch. Undrar hur lång tid det tar att få grejerna från RC Car Online.
Japp, brukar vara samma för mig. Dom har sjukt snabba men ack så dyra leveranser. Undrar faktiskt varför de inte har något billigare alternativ. MMR och DDM tar ju inte ens hälften för sin fraktJ.A racing wrote:Då jag beställer från dom 2-3 dagar med DHL.S 500 R wrote:Ska snart äta lunch. Undrar hur lång tid det tar att få grejerna från RC Car Online.
Letar Baja 5B
jag betalade 6€ för denna frakten... tycker jag är helt okey.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
-31 och måste i väg till timrå!!!!
sitter helldre här och hänger....
sitter helldre här och hänger....
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
waqr wrote:Japp, brukar vara samma för mig. Dom har sjukt snabba men ack så dyra leveranser. Undrar faktiskt varför de inte har något billigare alternativ. MMR och DDM tar ju inte ens hälften för sin fraktJ.A racing wrote:Då jag beställer från dom 2-3 dagar med DHL.S 500 R wrote:Ska snart äta lunch. Undrar hur lång tid det tar att få grejerna från RC Car Online.
DHL kör mycket Scania, smakar det så kostar det!
-
Ntch in da dirt
Jo jag menade zäta vägen i ljusdal Min svåger och svägerska bor i ljusdal förut bodde de på zäta vägen och nu på ramsjövägen de har även bott på kläppa vägen .madmike83 wrote:menar du zätavägan här i ljusdal??? känner du folk här eller???Mcd powa wrote:Mad mike på baksidan av zäta vägen finns ju en stor lekpark i den har jag kört ca 5 min körning med min gamla fg som jag hade.
Det blev inte mera änn så sedan raserade plastdreven.
De heter linda och sebastian nordin.
oki var du med på brölloppet när de gifte sig ?
Last edited by Ntch in da dirt on 07 Jan 2010, 16:56, edited 1 time in total.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Själv har jag suttit å dregglat över Hpi Baja...faaan va sugen jag e på en ... paddeldäck i snön ....Ratrod kaross ...*drooool*
Fast åandrasidan så står Racerunnern (nästan) orörd på jobbet å längtar efter kärlek å lite delar , kanske ska fixxa det man har först
(eller sälja
)
Fast åandrasidan så står Racerunnern (nästan) orörd på jobbet å längtar efter kärlek å lite delar , kanske ska fixxa det man har först
MCD RaceRunner CY26cc STOCK ! RN Bullit pipa
TeamLosi Raminator med 150A Hobbywing BL kit 4s powwah
TeamLosi Raminator med 150A Hobbywing BL kit 4s powwah
Någonting ska man väl göra med den... synd om den när den får stå i ett hörn utan någon tar hand om denCruiser wrote:Själv har jag suttit å dregglat över Hpi Baja...faaan va sugen jag e på en ... paddeldäck i snön ....Ratrod kaross ...*drooool*
Fast åandrasidan så står Racerunnern (nästan) orörd på jobbet å längtar efter kärlek å lite delar , kanske ska fixxa det man har först(eller sälja
)
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
Mcd powa wrote:Jo jag menade zäta vägen i ljusdal Min svåger och svägerska bor i ljusdal förut bodde de på zäta vägen och nu på ramsjövägen de har även bott på kläppa vägen .madmike83 wrote:menar du zätavägan här i ljusdal??? känner du folk här eller???Mcd powa wrote:Mad mike på baksidan av zäta vägen finns ju en stor lekpark i den har jag kört ca 5 min körning med min gamla fg som jag hade.
Det blev inte mera änn så sedan raserade plastdreven.
De heter linda och sebastian nordin.
Vafan det är ju mina kompisar kännt dom sen vi gick första på gymmnasiet haha det var som fan
brukar öla med sebb när det finns tid
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
- J.A racing
Precis röjt i min RC garderob och hittat både det ena och det andra som inte ska vara där samt lite överblivna delar mm.