Är det Skumbjörns eller?Malte wrote:Sitter och spanar in en kompis i Vänersborgs senaste bygge på nätet, Saab 9-3 med lite vassare motor.. Det är väl ingen nyhet direkt, bilen var väl med på Elmia.
Imponerande gjort på sex veckor! Dock byggt av ett helt gäng med eldsjälar och långt ifrån färdig, men ändå!
Sedan känner jag SFRO-besiktningsmannen, han var dock inte riktigt lika övertygad om förträffligheten när det gäller vikt kontra effektförhållandet...
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Billös expertkommentator..
Nej, Pelle heter han, äger en mekanisk verkstad som heter Wargia.
Den firman har man ju hört talas om.Malte wrote:Nej, Pelle heter han, äger en mekanisk verkstad som heter Wargia.
Ja, han samlar bla på grupp A-volvo 240 och delar till dessa. Han har många fingrar med i flertalet byggen i trestad.. Grym verkstad förövrigt oxå! Den verkstaden skulle vi ställa om till att göra Turtle Racing delar i!
- sideburn80
Grymt läcker!Malte wrote:Sitter och spanar in en kompis i Vänersborgs senaste bygge på nätet, Saab 9-3 med lite vassare motor.. Det är väl ingen nyhet direkt, bilen var väl med på Elmia.
Imponerande gjort på sex veckor! Dock byggt av ett helt gäng med eldsjälar och långt ifrån färdig, men ändå!
Sedan känner jag SFRO-besiktningsmannen, han var dock inte riktigt lika övertygad om förträffligheten när det gäller vikt kontra effektförhållandet...
Gillar verkligen den där "primer" looken
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Jahopp, få får man snart åka hem å lägga sig 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Då var det ännu en vecka att slå ihjäl!!
JAG har köpt en 4hjuling!!!
Ska hämta den idag!!!
Ska hämta den idag!!!
Kul!!! Vad blev det för något??
De blev en GOSE 520, Längtar efter o få kör!!!S 500 R wrote:Kul!!! Vad blev det för något??
Okey, en sådan riktig "skogstraktor"...Miss RC wrote:De blev en GOSE 520, Längtar efter o få kör!!!S 500 R wrote:Kul!!! Vad blev det för något??
Min pappa har samma den GOSE 520!!Miss RC wrote: De blev en GOSE 520, Längtar efter o få kör!!!
Den skitbra!!
Men våra nästan sliter och "sönderköra"
Grattis till köpet! Just GOES 520 har ju fått bra kritik för att vara prisvärdMiss RC wrote:JAG har köpt en 4hjuling!!!
Ska hämta den idag!!!
Blev det en orange?
Letar Baja 5B
Japp!!! Men den går någ o ha till jobbet me!S 500 R wrote:Okey, en sådan riktig "skogstraktor"...Miss RC wrote:De blev en GOSE 520, Längtar efter o få kör!!!S 500 R wrote:Kul!!! Vad blev det för något??
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
DÅ var man vaken igen då.... eller.... ligger inte kvar i sängen är kanske en bättre beskrivning 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl