Vad gör DU just nu?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Vad gör DU just nu?
Dricker ju inte alkohol, men jämrans vad sugen jag blev på en Falcon Bayersk lättöl nu.....

Vafan säger du David? Dricker du inte pilsner? Hur kommer det sej? 
jag kolla en saker....till min x-projekt-top secret 
Kolla mitt inlägg ovanför ditt inlägg!Lusse wrote:Var är öl smilies'en nån stans? behöver en nu.....
Jasså??? Dricker du inte alls??? Jag trodde det bara var öl du inte drack.Carbon-Dave wrote:Dricker ju inte alkohol, men jämrans vad sugen jag blev på en Falcon Bayersk lättöl nu.....![]()
Ja, lite nyfiken på detta projektet...Burnout wrote:jag kolla en saker....till min x-projekt-top secret
Men hur gör jag för att kunna använda dom eller det?S 500 R wrote:Kolla mitt inlägg ovanför ditt inlägg!Lusse wrote:Var är öl smilies'en nån stans? behöver en nu.....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag stal den från nätet, så den finns inte inlaggd än.
- Dave
- Site Admin
Nope, jag gillar inte smaken av alkohol.....jag är en sån där otäck typ som minns vad som hänt dagen efter.....S 500 R wrote:Jasså??? Dricker du inte alls??? Jag trodde det bara var öl du inte drack.Carbon-Dave wrote:Dricker ju inte alkohol, men jämrans vad sugen jag blev på en Falcon Bayersk lättöl nu.....![]()
Har man klarat sig 35 år utan att röka, snusa eller dricka så kan det lika gärna kvitta
Starkt jobbat. Jag har aldrig rökt eller snusat. Men druckit har man ju gjort.
Carbon-Dave wrote:Nope, jag gillar inte smaken av alkohol.....jag är en sån där otäck typ som minns vad som hänt dagen efter.....S 500 R wrote:Jasså??? Dricker du inte alls??? Jag trodde det bara var öl du inte drack.Carbon-Dave wrote:Dricker ju inte alkohol, men jämrans vad sugen jag blev på en Falcon Bayersk lättöl nu.....![]()
![]()
Har man klarat sig 35 år utan att röka, snusa eller dricka så kan det lika gärna kvitta
Skattesmitare
Billös expertkommentator..
Då vet du inte vad du har missat....Har man klarat sig 35 år utan att röka, snusa eller dricka så kan det lika gärna kvitta
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Nja...ni får vänta lite tagS 500 R wrote:Ja, lite nyfiken på detta projektet...Burnout wrote:jag kolla en saker....till min x-projekt-top secret
- Dave
- Site Admin
Jodå.....alla mina polare har varit duktiga på att praktisera detta.....Lusse wrote:Då vet du inte vad du har missat....Har man klarat sig 35 år utan att röka, snusa eller dricka så kan det lika gärna kvitta
Verkar inte speciellt intressant när man ser hur dom mått efteråt !
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Nä, kuddkrasch 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl