det behøver inte bli kallt att handla hjulklappar?waqr wrote:Kom precis in från en julklappsrunda. Brrr...kallt som satan.....
bara sitta vid datan och trycka på bestæll
knappen på nån largescale handlare!
det behøver inte bli kallt att handla hjulklappar?waqr wrote:Kom precis in från en julklappsrunda. Brrr...kallt som satan.....
Våran väntar ungar... igenwaqr wrote:GrattisS 500 R wrote:Har precis köpt en kattHar varit inne på att skaffa katt vi också men det har inte blivit av. Släng in en liten bild så man får se hur han/hon ser ut.
Det har du rätt i Husse men det har blivit mycket sånt den senaste tiden så jag tänkte iallfall ge mig ut en gång för att se verklighetenhuSSe wrote:det behøver inte bli kallt att handla hjulklappar?waqr wrote:Kom precis in från en julklappsrunda. Brrr...kallt som satan.....
bara sitta vid datan och trycka på bestæll
knappen på nån largescale handlare!
Och hon är förstås jätteglad att du har med datorn i sängensnowman wrote:Jag och damen ligger i våran nya sängar som är av pensionärs modell i form av ställbart
Nej då jag är kvar.Mats B wrote: Verkar som jag är den siste(eller förste) på forumet idag lite beroende på hur man ser på det
En blandning mellan Main Coone och bonkatt!madmike83 wrote:S 500 R wrote:Har precis köpt en katt
det är härliga djur va blev det då??
ja och tjejen fick en perser för en månad sen var emot det i början men nu skulle ja inte vilja vara utan
God morgon! Sitter med kaffet i handen efter att precis varit ute och kontrollerat att motorvärmaren fortfarande fungerade.Jimmy wrote:Morrn på er allihopa
Jag har en katt innan... men denna ska eventuellt bli en julklapp tyvärr... men vi får sewaqr wrote:GrattisS 500 R wrote:Har precis köpt en kattHar varit inne på att skaffa katt vi också men det har inte blivit av. Släng in en liten bild så man får se hur han/hon ser ut.

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests