Samma här!huSSe wrote:dax o gå och lægga sig!
sov gott GUTTAR!
Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Kolla Grand designs på 9.
Ska inte du gå och lägga dig snart? Du ska ju upp såååå tidigt och åka till jobbetS 500 R wrote:Kolla Grand designs på 9.
Letar Baja 5B
HEHEHE!!! Jo, jag ska bara kolla på So you think you can dance med.. men jag kommer garanterat somna.waqr wrote:Ska inte du gå och lägga dig snart? Du ska ju upp såååå tidigt och åka till jobbetS 500 R wrote:Kolla Grand designs på 9.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Åkte hemifrån 05: 30 och kom hem för 15 minuter sedan... låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång dag
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Nejdå, jag är vaken ;Jocke wrote:Tydligen
Dricker mitt morgonkaffe och surfar. Snart ska finkläderna på för idag ska vi på julbord med jobbet
Letar Baja 5B
Var på julbord igår kväll ,med arbets kläder på....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jo det blir arbetskläder på för mig medLusse wrote:Var på julbord igår kväll ,med arbets kläder på....
Letar Baja 5B
Nu håller jag på och gör mig i ordning för att åka till jobbet. Skall göra några mackor för att ha med mig.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Sitter och funderar på va fan som hände? Det är sjukt mycket snö ute nu och det bara vräker ner fortfarande. Vi hade 35cm nysnö imorse och oplogat kul, not. Dessutom hade vi redan ca 20 cm redan, så nu är det vinter i lilla Trosa kan jag säga.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hmm....samma här. Riktigt tragisktJ.A racing wrote:Sitter och funderar på va fan som hände? Det är sjukt mycket snö ute nu och det bara vräker ner fortfarande. Vi hade 35cm nysnö imorse och oplogat kul, not. Dessutom hade vi redan ca 20 cm redan, så nu är det vinter i lilla Trosa kan jag säga.
Letar Baja 5B