Alltid retar det nån!Robban wrote:Och det va ungefär lika informativt som dom andra åttatusenåttahundraåttiosju inläggen.. Idiot...
Jävel!
Alltid retar det nån!Robban wrote:Och det va ungefär lika informativt som dom andra åttatusenåttahundraåttiosju inläggen.. Idiot...
Efter mycket svärande beslutade jag mig för att pilla ur dreven, när jag fick ur drevet till höger i bild så snurrade allt utan problem, det är dock stört omöjligt att få alla tre att snurra tillsammans när det är ihopsatt, vet inte riktigt vad som har hänt men jag förmodar att snabbaste lösningen är att beställa en drevsats, hittade en drevsats på Davesmotors som ska passaMats B wrote:Ett Multiplex Rhino Digi 4 är ju alltid värt att försöka rädda..

Hah var väl lite väl snabb kanske.. Du råkar inte veta vart man kan få tag på o ringarna?Dave wrote:Jag har 3 såna drevsatser liggande....
Drevsats är beställd och på vägDave wrote:Har ett gäng trasiga 5755 och dom ska väl vara likadana.....
Finns ju kompletta drevsatser och o-ringar där.
Just dom ja, mina har torrsprickor och förmodligen orsakat att fukt lättare tagit sig in.. skicka ett pm med vad du ska ha för dom osvDave wrote:Inga problem.
Om du menar de stora runt servohuset har jag gott om såna.
Tack Lusse, ja det hoppas jag med!Lusse wrote:Fan vad tråkigt. Hoppas det blir bättre.
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests