Laddare!

Diskutera servon, batterier mottagare och radio
wrep
Posts: 2067
Joined: 01 May 2010, 11:29
Phone Number: 0768033556
Location: Söder om Sthlm på vischan

Re: Laddare!

Post by wrep » 05 Oct 2011, 21:30

Lusse wrote: Lite dyr, jag vet inte vad ni tycker är dyrt men ca: 4000 svenska kronor är inte billigt. + Frakt.


Ja det var ju precis det jag skrev att jag tyckte den var för dyr ????? :lol2:
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.

Sponsor

Sponsor
 

sx3
Posts: 1582
Joined: 17 Nov 2010, 17:08
Phone Number: 0709998877
Location: Stockholm / Solna

Re: Laddare!

Post by sx3 » 05 Oct 2011, 21:34

S 500 R wrote:
wrep wrote:
S 500 R wrote:Den såg ju både smidig och bra ut. Som du säger, lite dyr men det kanske det är värt???
Jo om man räknar in ett lite dyrare nätagg och en dyr laddare så är man ju nästan uppe i de krokarna... Fast så himla smidig vet jag inte... iaf inte storleksmässigt... det är en riktig pjäs som SX3 hade sagt :hammer: :sunglasses:
Svårt att bedöma storleken på en bild. Fördelen är väl att allt är i samma apparat.
Eller så är det en nackdel, pajjar den så förlorar du två egenskaper!
Men ur, bära-från-garage-till-bilen-från-bilen-till-depån så är det nog en fördel att ha två enheter i en..
My motor is stalled but my wheels are still spinning

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Laddare!

Post by S 500 R » 05 Oct 2011, 21:37

sx3 wrote:
S 500 R wrote:
wrep wrote: Jo om man räknar in ett lite dyrare nätagg och en dyr laddare så är man ju nästan uppe i de krokarna... Fast så himla smidig vet jag inte... iaf inte storleksmässigt... det är en riktig pjäs som SX3 hade sagt :hammer: :sunglasses:
Svårt att bedöma storleken på en bild. Fördelen är väl att allt är i samma apparat.
Eller så är det en nackdel, pajjar den så förlorar du två egenskaper!
Men ur, bära-från-garage-till-bilen-från-bilen-till-depån så är det nog en fördel att ha två enheter i en..
Sant, men det var den andra aspekten jag tänkte på. Men det finns väl för och nackdelar med allt.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests