Hållit på med rc för några år sen men har dock hållit till på sjön med offshore men har nu köpt mig en riktig "bil" det får jag äta upp i dagsläget.
Köpte bilen via blocket i tron att det var en hpi baja men det visade sig vara en rovan aja sikt samma innan ja ens kört bilen beställde jag hem suspension kit complete och lite annat smått och gott körde några gånger i väntan på delarna och blev förvånad över hur bra grejerna höll även fast ja körde på en freestyle bana för motocross, men sist när ja skulle ut och visa sönerna pappas leksak var den helt död inget komp alls samt cylindern var lös visade sig att cylindern hade spruckit..
Har iaf beställt ny motor från rcmaffia grym sida och bra omhändertagande har jag fått hoppas få hem motorn innan helgen.
För att inte göra nått fel nu så undrar jag hur jag bäst kör in nya motorn?
Tanken är att beställa en ny losi efter helgen för att sen skifta motorer har dock inte bestämt om de blir en losi desert buggy xl eller en losi 5ive några tips och råd kanske?
Oj blev långt första inlägg men får passa på när alla fyra ungarna och gumman har gått och lagt sig.

Mvh Stefan