Har inte börja den ännu tyvärr. Kom körning emellanRallyfinnen wrote:
Hur går det med portningen??
Har dock börjat mäta ut var och hur mycket jag ska slipa bort. Nästa helg hoppas jag komma igång.
Har inte börja den ännu tyvärr. Kom körning emellanRallyfinnen wrote:
Hur går det med portningen??
Glöm inte ditt Dodge bygge bara! den är jag impad över.TEN wrote:Fan vad impad jag blir av allt jobb ni lägger ner!
Jag tycker det är jobbigt bara att byta luftfilter.
J.A racing .Ja har för mig att jag sett bilder på bygget, men det var ett tagsen. Du får gjärna lägga in lite bilder här på detta forum! Och visa hur långt du har kommit..?J.A racing wrote:Glöm inte ditt Dodge bygge bara! den är jag impad över.TEN wrote:Fan vad impad jag blir av allt jobb ni lägger ner!
TEN hoppas jag att du menar Lusse annars fick jag lite att pyssla med.Lusse wrote:J.A racing .Ja har för mig att jag sett bilder på bygget, men det var ett tagsen. Du får gjärna lägga in lite bilder här på detta forum! Och visa hur långt du har kommit..?J.A racing wrote:Glöm inte ditt Dodge bygge bara! den är jag impad över.TEN wrote:Fan vad impad jag blir av allt jobb ni lägger ner!
Japp, vevarna kommer gå åt skulle jag trowaqr wrote:Den cylinderns portning såg riktigt välgjord ut. Nåt sånt är vad jag hade tänkt att göra på min. Du börjar kunna det här nu Rallyfinnen
Kul att se att mina vevar kommer till användning!
Nä inga fler än dom som jag redan har lagt upp härRallyfinnen wrote:crh: har du några portningsbilder att lägga upp?

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests