Klem på med kun 2%......och på toppen av alt så skal motoren øke varvet fra ca 18.000rpm til 21.000rpm...
Sier inte at oljen er dårlig, men her tror jeg en fjeder er blitt til et helt slakteribedrift.....
Bara att fixa en flaska och köra i bänken Jan-ErikEgon wrote:Jada jada jada.....bla bla bla bla....kan noen snart komme med en ordentlig uttalelse ang denne oljen...? Det er vel noen her på forumet som har kjøpt och prøvd den snart...?
Klem på med kun 2%......och på toppen av alt så skal motoren øke varvet fra ca 18.000rpm til 21.000rpm...![]()
Sier inte at oljen er dårlig, men her tror jeg en fjeder er blitt til et helt slakteribedrift.....
Den här är det.http://shop.miniracingteknik.se/html/tr ... .1991.htmlhuSSe wrote:vilken av dom triboron 2 takts oljorna ska jag
ha om jag provar det??
länka gärna.
har återförsäljare av triboron här i sundsvall.
nu kommer inte jag prova det för all hockus puckos
som dom påstår utan för den skull , är det bra så har
jag en bra olja på orten. slipper beställa.
Oki, her har vitenskapen letat efter noget som kan erstatta olje i flera tiår pga. redslan for at ressurserna en gång ska gå tomt.......men altså...dom har gått glipp av det somwrep wrote:Stora delar av Touring-startfältet idag på Eskilstunatävlingen körde på Triboron.... För mig funkar det bra iaf![]()
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests