En liten film på min ic-racer Fick inte tag i nån som kunde hjälpa mig att filma, så
det blev stativfilmning Hur som helst - har försökt gjort den så "rolig" som möjligt
med det material som fanns till hands.
Har använt Sony Vegas Studio. Har tidigare testa Adobes och Pinnacles program, men
tycker dom verkar instabila och krångliga. Detta funkar bra enl mig. För mycket finesser
och möjligheter gör bara att det blir krångligt.
Riktigt nice redigerat Hur får man tag på Sony Vegas Studio? Verkar vara ett bra program. Sitter själv med Windows Movie Maker en del och det suger verkligen......
Har använt Sony Vegas Studio. Har tidigare testa Adobes och Pinnacles program, men
tycker dom verkar instabila och krångliga. Detta funkar bra enl mig. För mycket finesser
mvh/ Ronis
Kan verkligen hålla med om att Pinnacle är minst sagt instabilt..För att inte säga helt hopplöst..
mvh/ Ronis
Okej, tack!
Jag vill ju gärna ha lite finesser men som du säger så får det inte bli för mycket att hålla reda på.
S 500 R wrote:Måste fått bra fäste med dom skruvarna.. du fick ju knappt något ställ på bilen alls ju!
Lagom fäste är det. Går inte att hålla fullt - gasar man för mycket snurrar man direkt. Det är det jag tycker är kul - att balasera bilen på ställ och försöka komma dit man hade tänkt sig
S 500 R wrote:Måste fått bra fäste med dom skruvarna.. du fick ju knappt något ställ på bilen alls ju!
Lagom fäste är det. Går inte att hålla fullt - gasar man för mycket snurrar man direkt. Det är det jag tycker är kul - att balasera bilen på ställ och försöka komma dit man hade tänkt sig
Drifting är roligt... som sagt... Rally blir det nästa gång!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se