Om det är tillvåren du tänker på? så fins det på Kviberg.. Där är det stort och med en svaka som man kan hoppa i. Så som på filmen .Kanske inte lika stor ,men fungerar lika bra...
Finns det någon gräsplan någonstans man kan köra på???
Gräs är skitkul att köra på, speciellt om man göra en konbana och "rejsar" lite. Man får ju sånt fäste så det blir fartfyllda race Nackdelen är väl att gräsmattan bli sjukt sliten så man får nog sticka därifrån direkt när man kört
Finns det någon gräsplan någonstans man kan köra på???
Gräs är skitkul att köra på, speciellt om man göra en konbana och "rejsar" lite. Man får ju sånt fäste så det blir fartfyllda race Nackdelen är väl att gräsmattan bli sjukt sliten så man får nog sticka därifrån direkt när man kört
Ja, det känns så... jag har inte kört på gräs än... får testa det till våren/sommaren.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se
Va har du missat det ... men det är klart att med monster truck hjul så är det kanske inte så bra!... Nabbade däck är nog bästa att ha på gräs, tror jag...
Lusse wrote:Va har du missat det ... men det är klart att med monster truck hjul så är det kanske inte så bra!... Nabbade däck är nog bästa att ha på gräs, tror jag...
Japp... bara grusgrop, skreastrand... och lite på åkern på baksidan...
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se