Kul när man får se lite trevor filmer .Jag kunde ha haft två trevor motorer som jag såg på ebay för några månader sedan .dock fraktade säljaren bara inom sitt hemland så det sket sig
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Mcd powa wrote:Kul när man får se lite trevor filmer .Jag kunde ha haft två trevor motorer som jag såg på ebay för några månader sedan .dock fraktade säljaren bara inom sitt hemland så det sket sig
Jag tror det var 28 cc reed case motorer i allafall så va utgångsbudet 250 dollars per styck .de var några demomotorer som inte hade gått mycket.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Jag skrev lite fel där på priset jag har för mig den ena gick för 210$ medans den andra gick för 195$
Det var med sådana där blanka cylindrar inte de som är svarta.