Page 1 of 1

Minisandhåla i Ulricehamn

Posted: 14 Sep 2012, 09:09
by Michael Claesson
Hittade en liten sandgrop vid industriområdet i Ulricehamn där vi körde lite. Har en massa filmer men tyvärr blev många mörka. Ska se om jag kan lägga upp några fler ikväll :-)

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Posted: 14 Sep 2012, 16:43
by Brad
det ser ju nästan ut som en nerlagd mindre racing bana av nåt slag, vet att ja sätt något liknade nånstans.

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Posted: 14 Sep 2012, 17:50
by Michael Claesson
Hehe det skulle man kunna tro. Det är faktiskt änden på en industriväg..

http://maps.google.se/?ll=57.838241,13. ... 6&t=h&z=18

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Posted: 21 Sep 2012, 21:33
by AndHu
Men för fasen, Micke. Du kan ju inte lägga ut videos på mina icke-befintliga skills! Bajan är ju på taket mer än på hjulen :lol:

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Posted: 21 Sep 2012, 22:04
by Dave
Det stället får jag kolla in en kväll nästa vecka efter jobbet !
:thumbsup:

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Posted: 23 Sep 2012, 15:19
by Michael Claesson
Om det nu håller upp något! Säg till när du sticker dit så kan jag och Andreas komma och säga hej :-)