Hittade en liten sandgrop vid industriområdet i Ulricehamn där vi körde lite. Har en massa filmer men tyvärr blev många mörka. Ska se om jag kan lägga upp några fler ikväll
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Re: Minisandhåla i Ulricehamn
Posted: 14 Sep 2012, 16:43
by Brad
det ser ju nästan ut som en nerlagd mindre racing bana av nåt slag, vet att ja sätt något liknade nånstans.
Re: Minisandhåla i Ulricehamn
Posted: 14 Sep 2012, 17:50
by Michael Claesson
Hehe det skulle man kunna tro. Det är faktiskt änden på en industriväg..