Page 1 of 1

En liten filmsnutt från Skurup

Posted: 10 Jul 2011, 09:39
by RC Maffian
Då jag fått ordning på dator och redigeringsprogram så kunde jag äntligen fixa till det lilla jag filmade i Skurup :)

[youtube][/youtube]

Re: En liten filmsnutt från Skurup

Posted: 10 Jul 2011, 12:11
by Dave
Alltid kul med film!
Väldigt trevlig träff var det också!
Man vill ju bara ner å köra igen när man ser filmen!

:thumbsup:

Re: En liten filmsnutt från Skurup

Posted: 10 Jul 2011, 20:07
by Bjuggen
Hoppas ju detta blir en årlig tradition. Skitkul körning :worship:

Re: En liten filmsnutt från Skurup

Posted: 10 Jul 2011, 21:58
by RC Maffian
Ja, det var ingen dum idé Bjuggen! :)
Vi kan väl göra det till en årlig tradition :thumbsup:

Re: En liten filmsnutt från Skurup

Posted: 10 Jul 2011, 22:03
by huSSe
rcmaffian- hoppas ni får igång eran bana..

Re: En liten filmsnutt från Skurup

Posted: 10 Jul 2011, 22:45
by RC Maffian
huSSe wrote:rcmaffian- hoppas ni får igång eran bana..
Ja, det hoppas jag också innerligt!
Vi har blivit lovade hjälp igen - dock inte förrän nästa månad. Men jag vågar inte "ropa hej" ännu - inte förrän det är gjort.