Kolla in mina andra filmer som jag lägger upp efterhand. De blir bättre och bättre. Fråga mig inte varför jag snackar Engelska
Första filmen är ett typexempel varför MXT är BÄST! Trenchers är snygga men funkar bara på vissa underlag. Kolla in mitt första stora hoppförsök i slutet Tur grejerna håller.....
[youtube][/youtube]
Jämförelse mellan Dominator och orginal
[youtube][/youtube]
Stila för kameran höll på att kosta min Baja livet
[youtube][/youtube]
Last edited by gcbossen on 22 Jan 2011, 16:55, edited 6 times in total.
yeah nice bil .. en sak du borde köpa som ja anser är ju kopplingskydd för att slippa problem å uppgradera drivaxlarna då de inte vill mera till bättre grejer..mm håller med vrf pratar du inte svenska??
Jag vet att innan jag köpte bilen kollade jag in alla filmer som fanns på youtube i princip. Även sketna "hemmafilmer" unboxing osv. Man vill ju veta allt! Inte fan har jag nåt ut av att se de på ett språk jag inte fattar. Man får väl anta att alla här på forumet kan engelska Och Youtube är ett Engelskt forum främst. Och hur många 5T förare finns det i Sverige. De flesta som söker den här typen av nischade filmer globalt, pratar nog inte svenska....
nej de stämmer man kan få lite mera tittare om där är engelska istället..
Har du uppgraderat den med skyddet för koppling som är ett måste i offroad av egen erfarenhet?
Speedup wrote:nej de stämmer man kan få lite mera tittare om där är engelska istället..
Har du uppgraderat den med skyddet för koppling som är ett måste i offroad av egen erfarenhet?
Nej inget sådant. Jag kör främst på hårdare underlag än sand så jag tänkte vänta med det. JAg har grejer för 250$ på väg från DDM, plus hjul från swedrc. Just nu är det dåligt underlag för kul körning här i Simrishamn;(