[youtube][/youtube]
Helgens körning!
Helgens körning!
Så fick jag äntligen till filmen efter mycket krånglande med Youtube
Nåja, blev faktiskt 7 minuters film denna gång. Behöver jag säga att körningen var grymt kul
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Letar Baja 5B
- J.A racing
Re: Helgens körning!
Schysst film
Har Jimmy sålt av alla bilar iväntan på V.4´n? Det verkar vara bra grepp även i Tarmac Buster ser jag, Roxen behöver ett snabbare styrservo. Så han hinner styra emot 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Såg ju riktigt roligt ut det där...
Behöver inte du nåla lite waqr???
- J.A racing
De kan även vara att det låter så med GBE pipan, jag har hört det på fler. Ljudet blir så vasst så det låter som den blurrar lite på högre varv.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nej, han har kvar sin Smartech men den behöver renoveras lite så han väntar på sin V4 innan det blir nån mer körning för honom.J.A racing wrote:Schysst filmHar Jimmy sålt av alla bilar iväntan på V.4´n? Det verkar vara bra grepp även i Tarmac Buster ser jag, Roxen behöver ett snabbare styrservo. Så han hinner styra emot
Nja det är som J.A säger, det är pipan som låter sådär. Den har ett lite smattrande ljud i sig vilket gör att det låter som om den bluddrar.S 500 R wrote:Såg ju riktigt roligt ut det där...
Letar Baja 5B
Okey... kanske är så!
J.A racing wrote:Schysst filmHar Jimmy sålt av alla bilar iväntan på V.4´n? Det verkar vara bra grepp även i Tarmac Buster ser jag, Roxen behöver ett snabbare styrservo. Så han hinner styra emot

HPI Baja 5b SS med OBR/Zenoah 30,5 och Victory ProPipe. Styr med 3PM-2.4G
- Rallyfinnen
Trevligt med film!
Blev det någon värme i däcken, eller var det för kallt? Ok, burnouten borde ju ha värmt dom
, men hur var det när ni körde 'normalt'?
Ni får skaffa varsin touringbil om ni ska hålla på finköra på asfalt på det sättet
Blev det någon värme i däcken, eller var det för kallt? Ok, burnouten borde ju ha värmt dom
Ni får skaffa varsin touringbil om ni ska hålla på finköra på asfalt på det sättet
Jodå, de första varven på varje körning, var det lite halt. Sedan kom värmen och greppet, som synes.
I flera repriser.. waqr.

HPI Baja 5b SS med OBR/Zenoah 30,5 och Victory ProPipe. Styr med 3PM-2.4G
Som Roxen sa så blev det faktiskt ganska stor skillnad på greppet efter några varv med lite tempo. Var riktigt intressant att se skillnaden faktiskt. Trodde inte den skulle bli så stor mellan varma och kalla däck. Nästa gång ska jag laborera lite med toe inställningen bak. Har 4 grader idag och ska minska till 2 grader för att se vilken skillnad det gerRallyfinnen wrote:Trevligt med film!
Blev det någon värme i däcken, eller var det för kallt? Ok, burnouten borde ju ha värmt dom, men hur var det när ni körde 'normalt'?
Letar Baja 5B
- D&N racing
nice video waqr and some great pictures.
looked like lots of fun....
FG-irish team driver
Evo 2012- Fg leopard race 2- Elcon monster beetle-
Evo 2012- Fg leopard race 2- Elcon monster beetle-
Thanks manDC2 MAN wrote:nice video waqr and some great pictures.
Letar Baja 5B