Lite blandade HPI endurance filmer.
Re: Lite blandade HPI endurance filmer.
Kul att det verkar finnas lite intresse. Vi kanske kan få ihop ett lag iallafall 
Letar Baja 5B
Tror jag absolut!waqr wrote:Kul att det verkar finnas lite intresse. Vi kanske kan få ihop ett lag iallafall
Nu väntar jag bara på svar på det mail jag skickade så vi vet lite mer hur det går till och vad som krävs för att vara med.....
Letar Baja 5B
Enligt den länken J.A skickade så är det ju en deltävling i varje land som hpiimpotören har hand om. Han han är väl i Danmark har jag för mig.
- J.A racing
waqr wrote:Nu väntar jag bara på svar på det mail jag skickade så vi vet lite mer hur det går till och vad som krävs för att vara med.....
Vilka mailade du var det Pirre Ronnefalk på TQ eller? dom sysslar väl mest med 1:8 buggy. Vi har väl ingen egen HPI importör i Sverige så det måste nog gå genom Danmark eller Norge.
En liten film från förra året, tror inte den varit uppe
[youtube][/youtube]
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det går genom Danmark!
Jag mailade till nåt som hette North TQ. Det verkar gå genom Danmark precis som Stefan sa.J.A racing wrote: Vilka mailade du var det Pirre Ronnefalk på TQ eller? dom sysslar väl mest med 1:8 buggy. Vi har väl ingen egen HPI importör i Sverige så det måste nog gå genom Danmark eller Norge.![]()
Letar Baja 5B
- J.A racing
Ok tyckte jag läste TQ-racing någonstans.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
ja e med glömm inte lilla mig 
Losi 5ive-T Grafil Bodies. G-Raptor
Nu har jag fått svar ang HPI tävlingarna. Dock är jag inte helt säker på vad de menar med detta:
Vi har allerede afholdt det danske/svenske HPI baja cup race med kvalifikation til det europæiske 12 timers endurance race i Utrecht, Holland til september.
Måske jeg kan arrangere at vi kan still med et svensk hold uden jeres deltagelse i kvalifikationen?
Vi har allerede afholdt det danske/svenske HPI baja cup race med kvalifikation til det europæiske 12 timers endurance race i Utrecht, Holland til september.
Måske jeg kan arrangere at vi kan still med et svensk hold uden jeres deltagelse i kvalifikationen?
Letar Baja 5B
Det han menar är att han kan eventuellt fixa med "dig" fast du inte har varit med i kvalet! Men jag undrar om han inte menar det inviduella racet... inte det 24 timmars lagracet!
Ok...jo det kan nog vara så han menar......
Har du hört något mer från Ulu?
Har du hört något mer från Ulu?
Letar Baja 5B
Nä, jag har inte det... ska kolla med han!
oki
tror de står typ att uttagningen redan varit om ja fattar rätt?
tror de står typ att uttagningen redan varit om ja fattar rätt?
Losi 5ive-T Grafil Bodies. G-Raptor