Hittade en liten sandgrop vid industriområdet i Ulricehamn där vi körde lite. Har en massa filmer men tyvärr blev många mörka. Ska se om jag kan lägga upp några fler ikväll
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS