Minisandhåla i Ulricehamn

Lägg upp dina och andras filmer här
Post Reply
User avatar
Michael Claesson
Webbansvarig
Posts: 196
Joined: 15 Jul 2012, 03:15
Location: Ulricehamn
Contact:

Minisandhåla i Ulricehamn

Post by Michael Claesson » 14 Sep 2012, 09:09

Hittade en liten sandgrop vid industriområdet i Ulricehamn där vi körde lite. Har en massa filmer men tyvärr blev många mörka. Ska se om jag kan lägga upp några fler ikväll :-)

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Brad
Posts: 272
Joined: 15 Apr 2012, 18:43
Phone Number: 0702825993
Location: vimmerby

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Post by Brad » 14 Sep 2012, 16:43

det ser ju nästan ut som en nerlagd mindre racing bana av nåt slag, vet att ja sätt något liknade nånstans.
Hpi baja 5t kraken big bore edition


hatar runddragna skruvar

User avatar
Michael Claesson
Webbansvarig
Posts: 196
Joined: 15 Jul 2012, 03:15
Location: Ulricehamn
Contact:

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Post by Michael Claesson » 14 Sep 2012, 17:50

Hehe det skulle man kunna tro. Det är faktiskt änden på en industriväg..

http://maps.google.se/?ll=57.838241,13. ... 6&t=h&z=18
Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS

User avatar
AndHu
Posts: 196
Joined: 19 Sep 2012, 19:52
Location: Ulricehamn

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Post by AndHu » 21 Sep 2012, 21:33

Men för fasen, Micke. Du kan ju inte lägga ut videos på mina icke-befintliga skills! Bajan är ju på taket mer än på hjulen :lol:
///Andreas
Projekt á la n00bie - HPI Baja 5B SS
Min fotosida

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Post by Dave » 21 Sep 2012, 22:04

Det stället får jag kolla in en kväll nästa vecka efter jobbet !
:thumbsup:

User avatar
Michael Claesson
Webbansvarig
Posts: 196
Joined: 15 Jul 2012, 03:15
Location: Ulricehamn
Contact:

Re: Minisandhåla i Ulricehamn

Post by Michael Claesson » 23 Sep 2012, 15:19

Om det nu håller upp något! Säg till när du sticker dit så kan jag och Andreas komma och säga hej :-)
Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests