oKey ja jag vågade inte skruva för mkt för jag ville inte att den skulle dö för det va ett helvette att få igång den med en trasig dragstart
men självklart det är bara på ett igen när vi kör nästa gång
Min dog väldigt skumt i slutet också så måste kolla om min motor/ förgasare bråkar också. efter jag hade tankat så dog den efter fullgas, vet inte om det va så att den va så smutsig bara så den inte fick luft nog för outware skyddet va snällt sagt smutsigt och blött.
bara de inte är skit någonstans betydligt som i tank motor eller filter.
kim.h wrote:oKey ja jag vågade inte skruva för mkt för jag ville inte att den skulle dö för det va ett helvette att få igång den med en trasig dragstart
Min dog väldigt skumt i slutet också så måste kolla om min motor/ förgasare bråkar också. efter jag hade tankat så dog den efter fullgas, vet inte om det va så att den va så smutsig bara så den inte fick luft nog för outware skyddet va snällt sagt smutsigt och blött.
Kan vara stiftet som gett sig......kan paja om det kyls fort av vattenpölar osv......
Kolla gnistan !
kim.h wrote:oKey ja jag vågade inte skruva för mkt för jag ville inte att den skulle dö för det va ett helvette att få igång den med en trasig dragstart
Kan vara stiftet som gett sig......kan paja om det kyls fort av vattenpölar osv......
Kolla gnistan !
jo gnista är det. för sådant tittade jag på. men men får kolla på det nästa gång vi kommer ut
kanske lite offtopic men va använder ni för program för att redigera era filmer ? inga svåra avancerade program utan enkelt lite text kanske musik och klipp och klistra. och det ska vara gratis orkar inte betala hundralappar för det.
De använder windows movie maker:D men kim, hjälp mig att fixa ett fungerande vegas så fixar jag redigering, det är jag grym på ska jag lova lika dant foto redigering, har gjort en hel del i mina dar o älskar att fixa o dona
infectoruz wrote:De använder windows movie maker:D men kim, hjälp mig att fixa ett fungerande vegas så fixar jag redigering, det är jag grym på ska jag lova lika dant foto redigering, har gjort en hel del i mina dar o älskar att fixa o dona
Men fan windows movie maker följer inte med i Win7 juh :S testade något annat skit program och de va sämst så det raderade jag igen.
va är det för vegas du söker ?
infectoruz wrote:De använder windows movie maker:D men kim, hjälp mig att fixa ett fungerande vegas så fixar jag redigering, det är jag grym på ska jag lova lika dant foto redigering, har gjort en hel del i mina dar o älskar att fixa o dona
Men fan windows movie maker följer inte med i Win7 juh :S testade något annat skit program och de va sämst så det raderade jag igen.
va är det för vegas du söker ?