Maverick Black Out MT.
Maverick Black Out MT.
Då har jag ju beställt en Maverick MT. Tyckter den ser brutal ut och bra pris med så jag slog till.
Pipan som följer med är ju ett skämt... så det måste bli en ny! Dom som jag har sett är ju två stycken. En Dominator och en CPI pipa. Den är rätt lik den som jag hade på min MCD. Den vet jag ju att den gav bra med kraft. Vad tror ni jag ska gå på??
Dominator: http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.5733/.f
CPI: http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.8915/.f
Pipan som följer med är ju ett skämt... så det måste bli en ny! Dom som jag har sett är ju två stycken. En Dominator och en CPI pipa. Den är rätt lik den som jag hade på min MCD. Den vet jag ju att den gav bra med kraft. Vad tror ni jag ska gå på??
Dominator: http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.5733/.f
CPI: http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.8915/.f
Re: Maverick MT.
Tackar!! Ska bli kul att se vad det är för något detta. Japp, det är exakt samma bil.
Re: Maverick MT.
Jag skulle lägga min röst på Dominator om den ger samma motorkaraktär som de andra Dominator piporna på marknaden
I en MT vill man ju ha massvis med vrid på låga varv & det brukar ju dom vara bra på..
I en MT vill man ju ha massvis med vrid på låga varv & det brukar ju dom vara bra på..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Maverick MT.
Sant, men det var rätt bra med vrid i CPI jag hade på MCD med. Sen lockar det att CPI pipan är mest innanför karossen/buren.
Re: Maverick MT.
Gå in och läs på det Redcat Rampage forumet som finns. Där lär du hitta info om vilken pipa som passar dig bäst.....
Letar Baja 5B
Re: Maverick MT.
Får väl göra det. Tänkte kolla här om någon visste vilken som var bäst.
Re: Maverick MT.
Är nog inte så väldigt många som har någon efrarenhet av Rampage bilarna här skulle jag tro, tyvärr.....
Letar Baja 5B
Re: Maverick MT.
Så är det nog... men vad jag kan utläsa så är det som Mats skriver att Dominatorn är bäst. Så jag går på den.
Re: Maverick MT.
Grattis Stefan.. Håller nog med.. Dominator piporna brukar ge go botten och mellanregister. Frågan är om man vill att en monster ska gå så där jättefort så de där sista 2000-1000 rpmen kan nog kvittaS 500 R wrote:Så är det nog... men vad jag kan utläsa så är det som Mats skriver att Dominatorn är bäst. Så jag går på den.
Tror du kommer få en kul basher
Billös expertkommentator..
Re: Maverick MT.
Tackar! Jajag tror denna kan vara rätt rolig.
Det får bli en Dominator. Det ända jag inte tycker om är att den är hel (ingen skarv). Brukar kunna förstöra cyllen. Men och andra sidan så pekar ju inte denna pipan bakåt.
Det får bli en Dominator. Det ända jag inte tycker om är att den är hel (ingen skarv). Brukar kunna förstöra cyllen. Men och andra sidan så pekar ju inte denna pipan bakåt.
Re: Maverick MT.
Undra om gearplaten är samma som MCD?
Re: Maverick MT.
Grattis nya bilen MT!
Jag håller med om dominator pipan verkligt passar till MT
Den ju behöver massor botten från motorn!
Jag håller med om dominator pipan verkligt passar till MT
Den ju behöver massor botten från motorn!
Re: Maverick MT.
Tackar! Jo, så är det ju och så får det bli! Kommer få se denna bilen i jul när jag åker hem till V-by.
Re: Maverick MT.
Du kunde inte hålla dig .du måste ha en monster truck.Grattis till nya bilen.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests