☆ HPI 5T Raging BULL ☆
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
va blire för grejer på fas 2?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Fas 2 kommer innebära bland annat BLUR kolfiberchassie, Modified bakre chassieplatta, ModelConcept chassiebrace, snabbtanksystem osv.
Jag bara undrar om kolfiberchassie klara stöt tåligtS 500 R wrote:Fas 2 kommer innebära bland annat BLUR kolfiberchassie, Modified bakre chassieplatta, ModelConcept chassiebrace, snabbtanksystem osv.
BLUR:s variant ska vara riktigt kraftig och stötåligt. Så jag tror det.
Okej!S 500 R wrote:BLUR:s variant ska vara riktigt kraftig och stötåligt. Så jag tror det.
Last edited by Burnout on 05 Jan 2011, 13:03, edited 1 time in total.
Jo, många andra varianter är kassa.
Jag har precis läst om blur kolfiberchassie den har också kevlar och kolfiber då blir starkS 500 R wrote:Jo, många andra varianter är kassa.
Precis!
Sen kommer det en massa andra saker. Vi får se i vilken ordning dom kommer!
Sen kommer det en massa andra saker. Vi får se i vilken ordning dom kommer!
Då fick jag min wt-990 fugge. Så nu ska jag se om jag kan sätta ihop bilen!
S 500 R wrote:Då fick jag min wt-990 fugge. Så nu ska jag se om jag kan sätta ihop bilen!
Jag får försöka! Lusse är ju inte hemma. Men han kommer ju hem snartRobban wrote:S 500 R wrote:Då fick jag min wt-990 fugge. Så nu ska jag se om jag kan sätta ihop bilen!Ska du skruva dit den alldeles själv?
Det fixar du utan problem..
Du om verkligt behöver hjälp med så bara kontakta migS 500 R wrote:Jag får försöka! Lusse är ju inte hemma. Men han kommer ju hem snartRobban wrote:S 500 R wrote:Då fick jag min wt-990 fugge. Så nu ska jag se om jag kan sätta ihop bilen!Ska du skruva dit den alldeles själv?
![]()
![]()
![]()
![]()
Förgasarn och Elcon stacken satt på plats när jag kom på att jag missat en packning. Men den sitter där med så jag ska skruva fast den igen.
Good job!S 500 R wrote:Förgasarn och Elcon stacken satt på plats när jag kom på att jag missat en packning. Men den sitter där med så jag ska skruva fast den igen.