Kul att höra.. Kul att vara igång igen oxå.waqr wrote:Kul att se att äntligen är på gång igen
Ser grym ut bilen. Älskar dom där hjulmuttrarna
Jo, dom är fräcka.
Kul att höra.. Kul att vara igång igen oxå.waqr wrote:Kul att se att äntligen är på gång igen
Ser grym ut bilen. Älskar dom där hjulmuttrarna
Den är beställd, så det hoppas jagS 500 R wrote:Blir det 2-stegad låda i denna bilen???
Vilken blev det??sideburn80 wrote:Den är beställd, så det hoppas jagS 500 R wrote:Blir det 2-stegad låda i denna bilen???
Tänkte testa skunkworks.. se hur det gårS 500 R wrote:Vilken blev det??
Har faktiskt ingen större koll, har för mig att jag sett ett annat märke oxå men kommer inte ihåg vad den hette i så fall.huSSe wrote:läckert!
hur många olika tillverkare finns det på dom?
och fungerar dom bara på bana?
Ja det blev ju inte så mycket körningar i sommras, så det får vi ändra på oavsett om vi kör i Timrå eller i mina trakterhuSSe wrote:japp, den måste man ju se sen.
jag har fast arbets schema nu så, då äre lättare att
planera in körningar. jag kan ju komma ner över åxå!
Det är väl för baching det är bra ... På bana lär det inte vara till någon större nytta ...huSSe wrote:läckert!
hur många olika tillverkare finns det på dom?
och fungerar dom bara på bana?
Grymt! Har kollat på lite filmer och Bajorna går riktigt bra med dessa lådor. Älskar ljudet när den växlar från 1:an till 2:ansideburn80 wrote:Den är beställd, så det hoppas jagS 500 R wrote:Blir det 2-stegad låda i denna bilen???
Hojta till då det är dagssideburn80 wrote:Ja det blev ju inte så mycket körningar i sommras, så det får vi ändra på oavsett om vi kör i Timrå eller i mina trakterhuSSe wrote:japp, den måste man ju se sen.
jag har fast arbets schema nu så, då äre lättare att
planera in körningar. jag kan ju komma ner över åxå!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests