Jag hoppas det. Nu ska jag bara hitta på en ball lack med!Carbon-Dave wrote:Den där kommer att bli fet.....
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Men...!? Oj... jag kanske drömde att du sa att du skulle ha den grisrosa med gröna prickar och utan fönstermaskering? Hmm.. du får testa att ta bort färgen med lacknafta eller nåt då..
Hahahaha nu var du rolig va!!
Hahahamarkusb wrote:Men...!? Oj... jag kanske drömde att du sa att du skulle ha den grisrosa med gröna prickar och utan fönstermaskering? Hmm.. du får testa att ta bort färgen med lacknafta eller nåt då..
Ska handla på mig allt som behövs idag så kan jag påbörja skydden över julen.
Tänkte eventuellt testa en ny variant på dina skydd... Rene har löst halva problemet med att dom lossnar på ett smart sätt. Kolla hbf, sök efter pitbull så ser du på sista sidan i hans tråd.
Tänkte eventuellt testa en ny variant på dina skydd... Rene har löst halva problemet med att dom lossnar på ett smart sätt. Kolla hbf, sök efter pitbull så ser du på sista sidan i hans tråd.
Okey... trevligt!
Kan du lägga upp en bild på karossen med?
Kan du lägga upp en bild på karossen med?
Sure, ska packa upp den och fota om en stund.
Kanon!!!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kanske lite vintage-stil också ? .....hagelbössa borde ju fixa biffen...markusb wrote:Men...!? Oj... jag kanske drömde att du sa att du skulle ha den grisrosa med gröna prickar och utan fönstermaskering? Hmm.. du får testa att ta bort färgen med lacknafta eller nåt då..
Det var ju smart!markusb wrote:Ska handla på mig allt som behövs idag så kan jag påbörja skydden över julen.
Den karren är blir nog perfekt för min bil!
Ja att använda karossinfästningen bör funka hyffsat bra. Vill du använda P-clips så får du själv montera såna, jag vill inte borra i karossen mer än dom 4 övre karossmonteringshålen.
Bra!! Jag fixar dom klipsena själv i så fall!markusb wrote:Ja att använda karossinfästningen bör funka hyffsat bra. Vill du använda P-clips så får du själv montera såna, jag vill inte borra i karossen mer än dom 4 övre karossmonteringshålen.