Tittar även på möjligheten att placera det 4e(och ev 5+6) batteriet brevid övriga istället för ovanpå, också här av tyngdpunktsskäl.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Tackar.Speedup wrote:snyggt bygge å mkt tid å planera
tänkte dem däcken funkar dem fint å slitstarka??
tesla wrote:Tackar.Speedup wrote:snyggt bygge å mkt tid å planera
tänkte dem däcken funkar dem fint å slitstarka??
Dessa däck (grp bu-big) finns i flera hårdheter. De mjukare blandningarna är populära däck i cupen p.ga högt grepp. De lever dock inte så länge, särskilt inte på en sån här bil som säkert är 30 km/h snabbare på en öppen yta än de typiska normalkubikarna.
. De tenderar att bli pizzor och explodera på rakorna t.ex. Både sandhem och nosringen pryds numera av småbitar av dessa däcks signalorange foam.
Men däremot i den hårda blandningen är detta utmärkta allround däck för allt utom tävling. En stor poäng är att de är väldigt lätta jämfört med typ hostile eller Losi 5ive-t orginal och därmed är snälla mot drivlinan.
De är faktiskt rätt stabila på asfalt jämfört med andra offroad däck jag provat. Så alla speedruns jag gjort tidigare har jag gjort med de däcken i Hard compound.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Hårda är ju ett bra allround bash däck. T om håller det för lite asfalt o sånt.Emanuel21 wrote:Hårda ser jag ingen nytta med om du inte kör mycket på grus

Tack.Smurfen wrote:Trevlig läsning.
Och du löste bytet av forumsrubriken ser jag.
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 13 guests