MCDMCMonster aka DIABLO
Re: MCDMCRR aka DIABLO
Slog till på SwedRC erbjudande... så nu har jag en bil att utgå från...
Ingen motor... väntar på en annan motor.
Grattis til bilen, men vad ska du ta från den?! 
Ahh....förstår vilken du syftar påS 500 R wrote:Ingen motor... väntar på en annan motor.
Letar Baja 5B
Diffarna, drivaxlar, muddgards, extra däck och fälg (kanske) karos! Resten kommer nog ut på säljmarknaden.Stelunex wrote:Grattis til bilen, men vad ska du ta från den?!
Gör du detwaqr wrote:Ahh....förstår vilken du syftar påS 500 R wrote:Ingen motor... väntar på en annan motor.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
här kommer det gå undan heheheh!!! 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Det blev ju ett rätt stort hopp framåt i alla fall...
Dags att börja kolla av säljes nurå.S 500 R wrote: Diffarna, drivaxlar, muddgards, extra däck och fälg (kanske) karos! Resten kommer nog ut på säljmarknaden.
Handbyggd Dodge WC52 1:6
Kan man ju säga.. sen blir ju denna lite lägre och driver på alla 4... gör ju en del med.waqr wrote:Jo det lär ju bli en viss skillnad mot den motor du har idag
Japp... säg till om det är något du vill ha!TEN wrote:Dags att börja kolla av säljes nurå.S 500 R wrote: Diffarna, drivaxlar, muddgards, extra däck och fälg (kanske) karos! Resten kommer nog ut på säljmarknaden.
Jo men 4wd kräver ju en del extra kraft mot 2wd så en 33cc skulle sitta som en smäck på din bil tror jag 
Letar Baja 5B
Precis... så det tror jag med!!! Och en liten trevlig ProPipa.waqr wrote:Jo men 4wd kräver ju en del extra kraft mot 2wd så en 33cc skulle sitta som en smäck på din bil tror jag
Nu blev det ju lite annorlunda... så nu får kolfiberradioplattan vänta en månad eller två, hade ju inte räknat med att köpa en hel bil. Men som sagt, det gäller att slå till när tillfälle ges. Men jag räknar med att det finns lite mums på den fram till mässan i GBG i april!