JA´s HPI racing 5B baja SS
Re: Johans HPI Baja 5B SS
Mycket trevligt med alu.. väldigt diskret med orange alu måste jag säga... mend et paasar verkligen på din bil.
Nu har jag testa min Elcon koppling... och den funkar perfekt... man kan ställa den hur hårts om helst.. passar till vilken motor man än väljer!
Nu har jag testa min Elcon koppling... och den funkar perfekt... man kan ställa den hur hårts om helst.. passar till vilken motor man än väljer!
- J.A racing
Japp det har jag antingen Hostile mini mx eller HPI´s motsvarande fram & Hostile MX eller Proline Badlands bak, eller så blir det nått annat? Hm jag har faktiskt ingen aning just nu eller så kränger jag över paddlarna på Desperado fälgarna.
Lite förvirrad nu, ja ni vet väl hur det kan vara ibland.

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hodtile MX Nobby bak,kan jag rekomendera..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Jag har märkt en annan grej i och med TR HD trannyplate, bromsen vart mycket bättre. Inget flex där längre och ett grymt bett i backarna. Ska mecka lite sen när grabben somnat, byta damask mm. 
Pajade de nya bättre silicon damaskerna du köpte också? Höll de bättre än original?
Letar Baja 5B
- J.A racing
Ja en är paj men det är nog själv förvållat, Jag hade så extremt mycket gräs upplindat runt drivaxlarna så dom knappt kunde rotera och då gick en damask. Annars så verkar dom riktigt bra faktiskt, riktigt segt gummi i dom. 
Kanske skulle testa en uppsättning sådan då? Såg att de sålde ut dem för 6,99 USD på DDM nu.
Letar Baja 5B
- J.A racing
Jag vet inte om det stämmer men läste nånstans att dom svarta håller bäst, inte lika mycket färgämnen i dom. Fast man ska ju inte tro på allt man läser. 
Jag vet inte vad jag skall säga , Men mina håller inte. Orginal håller bätre!!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Lusse wrote:Jag vet inte vad jag skall säga , Men mina håller inte. Orginal håller bätre!!
Jag tror att detta är det som hjälper, ska fixa nått liknande.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6839/.f" onclick="window.open(this.href);return false;
Hur går det med paketen? Du antydde ju att "nåt" var på väg för några dagar sedan 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Hehe.. ja det går nog bra hoppas jag det kanske kommer på onsdag med lite tur. 
Väntar med spänning, kan du teasa oss. är det från MMR eller DDM?! eller annat?!