Jag satte bla dit en fjäder för att hålla ihop skarven på pipan, den har haft en tendens att hoppa ur, bytte en damask och lite sånt pyssel inför Vimmerby.
Jag saknar lite inre beadlocks till paddlar jag köpt för en tid sedan, men David skulle ta med sig imorgon, så får jag kanske testat dom också.
Provstartade och körde lite idag, och konstaterade att den svängde lite dålig. Min hemmabyggda servoräddare har glappat upp sig, och jag hade inga reservdelar.. Hjälpstyrarmen från KM jag hade var lite grövre, så fjädern gick inte på den, så det sista jag gjorde innan jag åkte från verkstan var att kleta i epoxy för att ta bort glappet, hoppas bara att jag får den att röra sig igen när det härdat!
Satte också dit ett KM yttre foam på luftfiltret, det verkar som dom har lite tätare skum, så det borde väl ta bort lite mer damm o skit..
Kollade på min ena drivaxel idag, och den är krokig som en banan.. Efter 1½ år med Rovan-drivaxlarna kanske det är dags att pensionera dom och köpa ett par nya. Dom har funkat bra i övrigt, så det blir nog Rovan igen där tror jag, dom nya är dessutom 1mm grövre, så dom borde ju hålla ännu bättre