Robban´s 5T
Re: Robban´s 5T
Svårt att säga. Eftersom dom sitter i olika bilar. Går som fan gör dom iaf
Ska bli roligt att se +5an ordentligt inkörd.. Kommer gå som skinnet 
Billös expertkommentator..
Ja det tror jag. Igår böt jag soppa i 5b´n med. Snacka om skillnad. gick från 102 till vanlig aspen. En sak är säker att den går värre med vanlig soppa än 102 oktan. Och dessutom drar den mindre soppa. Sisit i kalleskoga så körde jag max 20 min på en tank. Nu dubbla jag det. givetvis fick man nåla om den.. Tror jag hade en bit över 2 varv på H nålen när jag körde 102.. Svårstartad som fan dessutom.
Såg det.. Du brukar ju rycka som satan!! Tror ju fortfarande att det gör mest nytta på högkompade 4-taktare.
Eftersom vi inte har nån variabel tändkurva så är tändkurvan på zen/CY optimerad till värdelös amerikansk 93 okt soppa.
Eftersom vi inte har nån variabel tändkurva så är tändkurvan på zen/CY optimerad till värdelös amerikansk 93 okt soppa.
Billös expertkommentator..
Där ser man! Bra info där Robban.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tack før infot rob!
då slipper man fundera på det nå mer
då slipper man fundera på det nå mer
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Ntch in da dirt
Kan ju komppletera infon lite till då att ska man köra med högoktanig soppa så måste man byta ut kompretions domen. och det är ju bara ada, samt trevor simpson som har sådana cyllar som man kan göra det på vad jag vet.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Jag har funderat om jag ska avboka BZM och jag köpa dogpile 5+
Jag måste säg här dogpile bättre än någon jag tror

Jag måste säg här dogpile bättre än någon jag tror
Dom går fint som fan! Bara köpa Pontus 
Ja, eftersom jag har sett igår... Och jag tror ska fixa köpa dogpile till min 5sc och 5B..Robban wrote:Dom går fint som fan! Bara köpa Pontus
Jag har en fråga till dig..
Väl DP+5 lätt justering eller svårt??
Hur enkelt som helst.
Robban wrote:Hur enkelt som helst.
Burnis.. Har du ingen bakhängd pipa till 5B som du vill bli av med?
den sitter i 5b´n just nu som jag har köra med den igårRobban wrote:Burnis.. Har du ingen bakhängd pipa till 5B som du vill bli av med?
Den är vanligt VRC pipa Inte som PRO-pipe eller big bore..
Annars jag har ss-pipa 2st som ligger i hylla..
Pulade lite med den här också ikväll. Skulle montera inertia uniballs fram, men ska byta skruven till försänkta istället. Så tar dom inte i IRC dämparna. Hade inte bulten hemma så ska handla vid tillfälle.
Den här fick också ett Team Chase filtet till gasarn

Sen ändra jag modden på dämparna fram. Vart lite för hårt spänd fjäder med den modden jag gjorde. Så jag jag stoppa i distanser i nedre koppen istället. Så nu har jag precis så nedre koppen går fri från nedre länkarmen. Vart en hel del skillnad på dämpningen.
Den här fick också ett Team Chase filtet till gasarn

Sen ändra jag modden på dämparna fram. Vart lite för hårt spänd fjäder med den modden jag gjorde. Så jag jag stoppa i distanser i nedre koppen istället. Så nu har jag precis så nedre koppen går fri från nedre länkarmen. Vart en hel del skillnad på dämpningen.