Hehehehe!!! Så sant! Men allt är inte sagt än!J.A racing wrote:Hahaha där satt den, ja man får vara försiktig med vart man är och pladdrar.S 500 R wrote:Got damit!!! Jag skrev lite för mycket där!!!
Ja, så är det i alla fall! Custom byggd PRO pipa blir det!
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: HPI 5T RCB-serie Räsern
- J.A racing
Nej det är det ju inte men custom för mig är kromad kanskeS 500 R wrote:Hehehehe!!! Så sant! Men allt är inte sagt än!J.A racing wrote:Hahaha där satt den, ja man får vara försiktig med vart man är och pladdrar.S 500 R wrote:Got damit!!! Jag skrev lite för mycket där!!!
Ja, så är det i alla fall! Custom byggd PRO pipa blir det!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Njä, det är inte det! Utseendet är det samma... typ!
Fränt!! Custom made liksom, vart hittar man sådant godis måtro?
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Man pratar med han som har Victory pipes direkt!
Där ser man, har dom on-road pipor också?S 500 R wrote:Man pratar med han som har Victory pipes direkt!
Försökte googla men hittade bara nån fabrik i Pakistan som tillverkar stålrör och kallar sig ör victory pipes
Dom har ingen nu! Men maila och kolla med han!
- J.A racing
http://www.victoryrc.nl/Victory_RC/Home.htmlsx3 wrote:Där ser man, har dom on-road pipor också?S 500 R wrote:Man pratar med han som har Victory pipes direkt!
Försökte googla men hittade bara nån fabrik i Pakistan som tillverkar stålrör och kallar sig ör victory pipes
Ursäkta mig, men vad har dom inte? On-road pipor eller en hemsida?S 500 R wrote:Dom har ingen nu! Men maila och kolla med han!
Sidan länkade J.A till och nej, ingen pipa för onroad!sx3 wrote:Ursäkta mig, men vad har dom inte? On-road pipor eller en hemsida?S 500 R wrote:Dom har ingen nu! Men maila och kolla med han!
Jo, såg det precis.. Det får väl bli till att fortsätta köra med Mielkes, Side power Carbon. Förhoppningsvis hittar jag en ny ljuddämpare till den då min har rasat invändigt.. annars får man väl köra raka rör och väsnas lite extra 
Ska bli spännande och se vad du får på för kul på din kärra!!
- J.A racing
Lite OT i denna tråd men sx3 kolla in Samba´s onroad pipor.sx3 wrote:Jo, såg det precis.. Det får väl bli till att fortsätta köra med Mielkes, Side power Carbon. Förhoppningsvis hittar jag en ny ljuddämpare till den då min har rasat invändigt.. annars får man väl köra raka rör och väsnas lite extra
Jeg produserer i disse dager en ny Touring-pipe fra Victory, altså en Touring PRO-Pipe. Blitt testet i 1 år her i Norge, samt ble testet i Frankrike for 3 uker siden.sx3 wrote:Där ser man, har dom on-road pipor också?S 500 R wrote:Man pratar med han som har Victory pipes direkt!
Tilbakemeldingene så langt har vært x-treme, ingen annen pipe kan vise til så mye power, og da prater vi torque, midt, og rpm......
Jeg sendte Victory alle pipene fra Samba, FG, og Mielke, og etter dette året kom vi frem til ei pipe som leverer det den skal........eneste negative reaksjonen jeg har fått, er at den faktisk kan levere litt for mye power......noen av testpersonene, (alle i Norgestoppen), har sagt at de måtte lære seg å kjøre bilen på nytt igjen.....og dette er ingen spøk!
Jeg får hjem de første pipene denne uken, gleder meg som en unge...
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
http://www.pro-racing.no
För mycket power
hur kan man få det!