Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Intressant nog körde emanuel av 3 st på en helg med alu armar. Varken jag och emanuel har nånsin kört av en sådan tidigare(har inte sett ngn rr5a ha sönder en sådan de 3 senaste åren) Det är ju förvisso en helt annan bil men det är ett tydligt exempel på att flytta svaga länken och göra bilen stummare.Emanuel21 wrote:Det som jag märkt på min korta alubils erfarenhet är hingepins...dem är en svag länk.
Sandhem är mest sand ändå. Sviestad är värst pga att det är många småstenar i lagom drevstorlek.stefan_valen wrote: En annan del jag fortfarande är orolig för är dom öppna dreven men det återstår att se hur mycket dom klarar. Elcon själva svarar att dom aldrig haft några problem med det men sen verkar det som sandhem är just en sån mördarbana.

Dave wrote:Sandhem har material som egentligen är ganska snällt, men det faktum att man håller högre fart och hoppar högre gör nog sitt till....

Får se till så vi inte ses dåEmanuel21 wrote:Det första du gör när vi ses är att låta mig få en provtur

Körbar o hel är inte synonymer. Går ju att köra stora delar av heat utan länkarm, servohorn, foam, vinge, undertray, bakre kardanaxel eller med killswichen intrasslad i piniongen.Emanuel21 wrote:Lol med min erfarenhet så är 99% av bilarna i icke körbart skick efter en tävling...men ok.
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests