Maverick Black Out MT.
Re: Maverick Black Out MT.
Nä, den lär väl inte göra det. Man får byta hexarna bara...
Finns hexar att beställa på DDM. Måste väl ändra utväxlingen på dreven också för att få ut hela nyttan av nya däck?
Det är väl samma som till HPI väl???
Jo, det är väl så. Jag ska se hur den går i Sandhem som den är först.
Jo, det är väl så. Jag ska se hur den går i Sandhem som den är först.
Har Maverick och HPI samma hex? Man behöver ju ett sådant här kit är jag ganska säker på för att kunna köra HPI-däck:
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.9042/.f
Ska du till Sandhem den 1/9? Ska eventuellt också dit med mina Maverickar, eller åtminstone den ena av dem som är färdigpreppad. Kul om vi är två åtminstone med MT.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.9042/.f
Ska du till Sandhem den 1/9? Ska eventuellt också dit med mina Maverickar, eller åtminstone den ena av dem som är färdigpreppad. Kul om vi är två åtminstone med MT.
Nä, men axeln är samma om jag fattat det rätt.
Ja, om inget oförutsett händer kommer jag till Sandhem. Vore absolut kul med fler monster.
Ja, om inget oförutsett händer kommer jag till Sandhem. Vore absolut kul med fler monster.
Fixade bärarmen i dag och körde en del med Blomman76. Men det dröjde inte långt från att jag körde sönder en drivkopp igen. Den tål inte att bara vara 2wd 
Var det en "diff cup" du körde sönder? Härda de nya vid hålet för pinnen i sådana fall!
Och när du köper nya så köp inte Mavericks, köp Redcats som ska vara fixade. Mavericks kanske är från samma batches som Redcat, men det är svårt att veta.
Japp, det var det jag körde sönder. Den pallar inte köra 2wd kan jag säga 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Och den blev 2wd av att köras 4wd.....S 500 R wrote:Japp, det var det jag körde sönder. Den pallar inte köra 2wd kan jag säga
Är som sagt ett känt och åtgärdat fel detta, men här i Europa är vi förstås sist med alla uppdateringar som vanligt.
Om du tänker härda så använd en vanlig propan- eller butangasbrännare och låt metallen gå från blått till silver och låt den sedan kylas så långsamt som möjligt, helst i en övertäckt mugg eller dylikt. Och härda inte själva koppen.
Om du tänker härda så använd en vanlig propan- eller butangasbrännare och låt metallen gå från blått till silver och låt den sedan kylas så långsamt som möjligt, helst i en övertäckt mugg eller dylikt. Och härda inte själva koppen.
Jo, så är det ju... men jag tyckte det var ett jäkla ös i den som 2wd... så jag körde på. Men det gick så där.Dave wrote:Och den blev 2wd av att köras 4wd.....S 500 R wrote:Japp, det var det jag körde sönder. Den pallar inte köra 2wd kan jag säga![]()
![]()
Well.. Är denna redo för smisk när det blir vår?? 
Billös expertkommentator..
Kapp, det ska den vara! Just nu väntar jag på en utgående drivkopp från diffen. Just nu är är två sönder, en fram och en bak!
Gött. Tror den går fint i Sandhem när banan börjar bli skumpig för bajorna!!
Billös expertkommentator..
Ja, det är inte omöjligt! Den var rätt rolig att köra där.