Maverick Black Out MT.
Re: Maverick Black Out MT.
Okey, det var ju synd!
Har läst igenom denna tråd och blivit rejälj sugen.
Finns MTn bra som RTR, skulle vara kul med ett kit?
Jag tycker halva nöjet är att skruva ihop grejerna.
Sen om ändå radion som följer med är kass vore det ju bättre att jag la pengar på en vettig radio också.
vad är en bra radio, har en Spectrum DX8 till mina helikoptrar så det lutar åt någon spectrum variant, vilken modell rekommenderas ?
Finns MTn bra som RTR, skulle vara kul med ett kit?
Jag tycker halva nöjet är att skruva ihop grejerna.
Sen om ändå radion som följer med är kass vore det ju bättre att jag la pengar på en vettig radio också.
vad är en bra radio, har en Spectrum DX8 till mina helikoptrar så det lutar åt någon spectrum variant, vilken modell rekommenderas ?
Kika gärna på min vädersida där även huset loggas med el förbrukning m.m
Http://www.sundshult.se
Välkommen hit! Nä, den kommer tyvärr bara som RTR. Håller med dig att det vore smidigare... men tyvärr!
Jag var på väg att köpa en Spectrum, men jag har fastnat för Sanwa. Tycker dom är sjukt smidiga. MT-4 är väl i så fall ett bra alternativ. Enkel och smidiga menyer och stor display.
Jag var på väg att köpa en Spectrum, men jag har fastnat för Sanwa. Tycker dom är sjukt smidiga. MT-4 är väl i så fall ett bra alternativ. Enkel och smidiga menyer och stor display.
Tro det eller ej, men nu är denna ett par skruvar i från att gå igen!
Då är bilen ihopmonterad igen. Ska testa den när jag kommer hem.
Tredje rycket gick den igång på... helt underbart, men jag har satt bakdiffen åt fel håll
så det är bra att riva igen!
Jaså?! Det gamla tricket! 
Hehehe, visst serru! Jätte nöjd att den bara hoppade igång så ser jag att dom driver åt varsitt håll 
Manblir alltid lika nöjd när man lyckas med dylikt.. På´t igen 
Absolut! Japp, ska ta tag i det direkt så man kan känna på offroad i morgon.
Var nära att göra samma sak jag när jag tagit isär bakdiffen. Kameran med bilderna på hur den var isärtagen befann sig i Norge när den skulle sättas ihop igen så den var inte till mycket nytta. Efter en fokuserad tänkestund så lyckades vi komma på vilken sida som skulle sitta var. 
- J.A racing
Lite bilder på bilen vore på sin plats 
Kika gärna på min vädersida där även huset loggas med el förbrukning m.m
Det var så läge sedan jag rev den så jag kom inte ihåg hur den satt och givetvis så satta man den fel. Men så är det!Itasha wrote:Var nära att göra samma sak jag när jag tagit isär bakdiffen. Kameran med bilderna på hur den var isärtagen befann sig i Norge när den skulle sättas ihop igen så den var inte till mycket nytta. Efter en fokuserad tänkestund så lyckades vi komma på vilken sida som skulle sitta var.
Typ... dukitgt irriterande att se att bakhjulen snurrade åt fel håll.J.A racing wrote:Attans då...........