FG ELCON XL Monster Beetle PRO
Re: FG ELCON XL Monster Beetle PRO
Om inte så går det att ordna , bara man vill!!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag vet inte, men visste vore det något. Kanske om man sätter dit en X-port. Den blev jag riktigt sugen på.J.A racing wrote:Passar den här på din bil? http://www.rc-racing.no/index.php?targe ... t_id=33251" onclick="window.open(this.href);return false;
Den pipan såg riktigt nice ut.. Borde väl passa. Vart har du gjort av din bubbla kaross?! Såg att du körde utan i Vimmerby..
Ja, den pipan vill jag ha. Den karossen fick så mycket stryk i vintras plus all plast som håller karren på plats. Ska fixa det sen.Stelunex wrote:Den pipan såg riktigt nice ut.. Borde väl passa. Vart har du gjort av din bubbla kaross?! Såg att du körde utan i Vimmerby..
Har skruvat bort det bakre stötdämpartornet i kväll. Den högra sidan blev lite böjd i helgen. Men det är samma sida som fick stryk i vintras. Så den är inte lika stark längre. Men jag böjer tillbaka den än gång til innan jag köper en ny.
-
Ntch in da dirt
Ny rollcage vore nog på sin plats med, det bästa grepphandtaget på din bil hängde ju runt och sladdrade som en slapp task en tidig söndag morgon.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Jag vet! Det är på listan med.Mcd powa wrote:Ny rollcage vore nog på sin plats med, det bästa grepphandtaget på din bil hängde ju runt och sladdrade som en slapp task en tidig söndag morgon.
Körde på Skreastrand i går men något hände! Den ville inte driva i slutet. Måste kolla upp det!
Som det känns nu så är allt som det ska med bilen. Men nu kommer jag vänta på att få hem mitt nya bakrestöötdämpartorn. Det böjer sig hela tiden nu och dämparna lägger sig på drivaxeln då.. så jag vill inte köra med den för än jag har det nya hemma!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
är det nåt du tat fram själv, eller är det köpes torn?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Det är det tornet jag har från Elcon i dag... så inget speciellt så.huSSe wrote:är det nåt du tat fram själv, eller är det köpes torn?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
har du ett sånt redan? på bilen, trodde elcon grejerna var bättre än så.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Det är dom. Men alu blir ju lite mjukt när det har varit böjt ett par gånger.huSSe wrote:har du ett sånt redan? på bilen, trodde elcon grejerna var bättre än så.
Det är något lustigt i bilen, den driver inte som den ska. Alla drev är hela, vrider man det ena däcket rullar det andra i motsatthåll som det ska. Men om man håller fast båda hjulens kan man snurra på diffen i alla fall. Är det diffen som har rasat då???
- J.A racing
Jag skulle gissa på fyrkanterna ute vid hjulen som lossnat på ena sidan.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".