Maverick Black Out MT.
Re: Maverick Black Out MT.
Ska kolla på det när jag river ur motorn sen.
Beställde ett alumotorfäste till denna nu så får kolla på det då!
Beställde ett alumotorfäste till denna nu så får kolla på det då!
Då har jag hunnit köra en del till. Det är svårt att få den att gå bra med äckelburken alltså. Men som tur är ju att den ska bort när som helst.
Men i slutet började styrningen att flacka fram och tillbaka. Den gjorde det första gången jag satte på bilen med. Precis som den blir störd. Men jag ska ladda batteriet i bilen igen så får vi se så det inte är dåligt batteri bara.
Men i slutet började styrningen att flacka fram och tillbaka. Den gjorde det första gången jag satte på bilen med. Precis som den blir störd. Men jag ska ladda batteriet i bilen igen så får vi se så det inte är dåligt batteri bara.
Kör du med original radion Stefan? Isåfall, släng den och sätt i en bättre. Kommer inte köra en meter med den som kom med...
Letar Baja 5B
Jo, det är orginalradion. Den är nog ingen höjdare. Kanske skulle investera i en mottagare till min Sanwa.
Tog ditt råd Daniel och beställde en mottagare till min Sanwa MT-4.
Har du något billigt ställe man kan köpa dom på?S 500 R wrote:Tog ditt råd Daniel och beställde en mottagare till min Sanwa MT-4.
Nä, inte direkt. Köpte min på Telecenter.Boonzie wrote:Har du något billigt ställe man kan köpa dom på?S 500 R wrote:Tog ditt råd Daniel och beställde en mottagare till min Sanwa MT-4.
Första bakslaget kan man väl säga. Det var inget fel med radio utan det ena servot har nog varit taskigt från början. Så det är bort skruvat nu och Telecenter fixar ett nytt servo. Tack för kanon support Magnus (ulu) 
Vad blev det för servo?S 500 R wrote:Första bakslaget kan man väl säga. Det var inget fel med radio utan det ena servot har nog varit taskigt från början. Så det är bort skruvat nu och Telecenter fixar ett nytt servo. Tack för kanon support Magnus (ulu)
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Vet inte vad det blir. Det får Magnus bestämma. Men ett jumbo Savöx vore ju trevligt 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
S 500 R wrote:Nä, inte direkt. Köpte min på Telecenter.Boonzie wrote:Har du något billigt ställe man kan köpa dom på?S 500 R wrote:Tog ditt råd Daniel och beställde en mottagare till min Sanwa MT-4.
Tycker att Magnus har fixat kalaspriser när man velat ha nåt......skön kommentar !
.....men jag fattar ju såklart vad du menar.....kunde bara inte låta bli
-
Ntch in da dirt
De är ju det som oftast är akilleshälen med rtr bilar att det alltid följer med något som är undermåligt som man inte vill ha typ ,skräp radio eller dyligt. Det var därför jag köpte min som kit så jag slapp slänga nått eller sälja av.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
uppsDave wrote:S 500 R wrote:Nä, inte direkt. Köpte min på Telecenter.Boonzie wrote: Har du något billigt ställe man kan köpa dom på?![]()
Tycker att Magnus har fixat kalaspriser när man velat ha nåt......skön kommentar !
![]()
![]()
![]()
.....men jag fattar ju såklart vad du menar.....kunde bara inte låta bli
Precis! Så är det ju. Detta servot jävlades från början. Men det är svårt när det fungerar i bland och i bland inte.T powa wrote:De är ju det som oftast är akilleshälen med rtr bilar att det alltid följer med något som är undermåligt som man inte vill ha typ ,skräp radio eller dyligt. Det var därför jag köpte min som kit så jag slapp slänga nått eller sälja av.
S 500 R wrote:Tog ditt råd Daniel och beställde en mottagare till min Sanwa MT-4.
Letar Baja 5B