Sideburn´s Demented 5B
- J.A racing
Re: Sideburn´s Demented 5B
Ser fint ut
Du behöver inte köpa RCR bromsar för 600:- (
) för att få stopp på Bajan. Originalbromsarna fungerar hur bra som helst rätt inställda och ihop med ett bra servo 
Du behöver inte köpa RCR bromsar för 600:- (
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
har du pengarna köp rcr bromsar. lite dyrt i inköp men
det är en engångs kostnad!
ska köpa till min andra oxå så fort jag får lite pengar.
det är en engångs kostnad!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
RCRhuSSe wrote:har du pengarna köp rcr bromsar. lite dyrt i inköp men
det är en engångs kostnad!![]()
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- sideburn80
Tack waqrwaqr wrote:Ser fint ut![]()
Du behöver inte köpa RCR bromsar för 600:- () för att få stopp på Bajan. Originalbromsarna fungerar hur bra som helst rätt inställda och ihop med ett bra servo
Det får nog bli som du säger, orginal till en början... får helt enkelt låta bli att bromsa så mycket, hehe..
huSSe wrote:har du pengarna köp rcr bromsar. lite dyrt i inköp men
Jo, jag har läst hur pass nöjd ni har varit med RCR.. Andreas på-pekade det oxå, men för många intressen och för litet löne-kuvertJ.A racing wrote:RCRhuSSe wrote:har du pengarna köp rcr bromsar. lite dyrt i inköp men
ska köpa till min andra oxå så fort jag får lite pengar.funkar i alla väder, orginal fade´ar efter ett tag samt tar inget om det blir lite blött.
- sideburn80
Nä men titta här
Nu får jag pilla lite igen...
Nu får jag pilla lite igen...
- sideburn80
Det är ju själva fan att man ska upptäcka nya saker som man saknar... suck!
Nu såg jag att jag saknar av och på knappen till batteriet och mottagaren.. tror det va något mer oxå
Men jag provstartade den i alla fall
Så nästa gång jag drar till garaget så blir det nog en liten lätt test-drive
Nu såg jag att jag saknar av och på knappen till batteriet och mottagaren.. tror det va något mer oxå
Men jag provstartade den i alla fall
Så nästa gång jag drar till garaget så blir det nog en liten lätt test-drive
- sideburn80
Tyvär hade jag ingen kamera eller någon som kunde fota denna gången, men nästa gång jag kör den ska det bli kort..
Men roligt va det
och det syns på bilen haha... lite lagomt skitig 
Men roligt va det
och det syns på bilen haha... lite lagomt skitig - MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- sideburn80
Ja men då är denna bilen i molekyler igen då
Gick i genom 2-stegs lådan då jag tyckte något inte riktigt stämde jag körde sist, lite alu-spån
Verkade jävligt konstigt då allt verkade riktigt åt-draget å allt satt där det skulle..
Men ett som är säkert är att den låsta vertigo diffen kommer flyga ur denna bilen iaf
Måste fixa dämparna oxå, kommer inte ihåg vilken olja jag hällde i bak, men stumt är det iaf
rezzar vore fint...
Gick i genom 2-stegs lådan då jag tyckte något inte riktigt stämde jag körde sist, lite alu-spån
Verkade jävligt konstigt då allt verkade riktigt åt-draget å allt satt där det skulle..
Men ett som är säkert är att den låsta vertigo diffen kommer flyga ur denna bilen iaf
Måste fixa dämparna oxå, kommer inte ihåg vilken olja jag hällde i bak, men stumt är det iaf
Blev det svårkört med Vertigodiffen eller???
Rezzare är inte fel. Bilen blir grymt följsam.
Ett tips angående stötdämparna är att köra 3 håls kolven bak och 2 håls kolven fram ihop med Caster 300 CPS. Blir riktigt brasideburn80 wrote:Ja men då är denna bilen i molekyler igen då![]()
Gick i genom 2-stegs lådan då jag tyckte något inte riktigt stämde jag körde sist, lite alu-spån![]()
Men ett som är säkert är att den låsta vertigo diffen kommer flyga ur denna bilen iaf![]()
Måste fixa dämparna oxå, kommer inte ihåg vilken olja jag hällde i bak, men stumt är det iafrezzar vore fint...
Letar Baja 5B
- sideburn80
Ja vid tvära kurvor i lägre fart gick det otroligt segt att styra bilen, förstod väl att det skulle gå lite segare men då har jag testat i alla fallS 500 R wrote:Blev det svårkört med Vertigodiffen eller???
Hittade inte dom nya hos Daves...?
Okej tackwaqr wrote:Ett tips angående stötdämparna är att köra 3 håls kolven bak och 2 håls kolven fram ihop med Caster 300 CPS. Blir riktigt brasideburn80 wrote:Ja men då är denna bilen i molekyler igen då![]()
Gick i genom 2-stegs lådan då jag tyckte något inte riktigt stämde jag körde sist, lite alu-spån![]()
Men ett som är säkert är att den låsta vertigo diffen kommer flyga ur denna bilen iaf![]()
Måste fixa dämparna oxå, kommer inte ihåg vilken olja jag hällde i bak, men stumt är det iafrezzar vore fint...
Nej, på asfaltsracern kör jag CPS 350 men på den andra Bajan kör jag 300 och det blir en riktigt skön dämpning med denna kombonsideburn80 wrote: Okej tackkör du den set-up´en på din asfalts-räser?
Letar Baja 5B