Närmar sig ett år eller ?
Kollade tillbaka lite i tråden och i oktober var det 3 månader efter att Norrmannen lovade dig nya cylindrar......och problemen började väl långt innan dess....
värmen värmen, då måste det nog bli vätske kylt??!Burnout wrote:Jag vet.. Min dröm om dom gjort reedcase-twinJ.A racing wrote:Hoppas det blir bättre nuså vi får se den in action
![]()
Sean avslöjade att dom håller på med en Losi twin också, men rcmk har brist på underdelar just nu så det dröjer lite.![]()
Näst ett år nu..Dave wrote:Hur längesen är det motorn gick i din bil senast nu ?
Närmar sig ett år eller ?
Kollade tillbaka lite i tråden och i oktober var det 3 månader efter att Norrmannen lovade dig nya cylindrar......och problemen började väl långt innan dess....
Ja, men Sean sa mig " viktigt göra rätt nålade så kan håller typ 190-280gr helt normal.huSSe wrote:värmen värmen, då måste det nog bli vätske kylt??!Burnout wrote:Jag vet.. Min dröm om dom gjort reedcase-twinJ.A racing wrote:Hoppas det blir bättre nuså vi får se den in action
![]()
Sean avslöjade att dom håller på med en Losi twin också, men rcmk har brist på underdelar just nu så det dröjer lite.![]()
twinnarna blir ju så varm...
Snackar han F° eller C°Burnout wrote: Ja, men Sean sa mig " viktigt göra rätt nålade så kan håller typ 190-280gr helt normal.
Ja ballt väsktekylt eller går på methanol!
Ja han snacka om F° men jag ändra till C°Dave wrote:Snackar han F° eller C°Burnout wrote: Ja, men Sean sa mig " viktigt göra rätt nålade så kan håller typ 190-280gr helt normal.
Ja ballt väsktekylt eller går på methanol!

Ja, tyvärr sådan special med "luft-twinnarna"Dave wrote:Och jag som blir grinig när motorerna når 130......
Men det skulle den väl tåla då enligt Sean ?Burnout wrote: Ja, tyvärr sådan special med "luft-twinnarna"
jag köra med gamla (61cc) i hawaiihålan förra år och det var nästan 270gr
JaDave wrote:Men det skulle den väl tåla då enligt Sean ?Burnout wrote: Ja, tyvärr sådan special med "luft-twinnarna"
jag köra med gamla (61cc) i hawaiihålan förra år och det var nästan 270gr
Hoppas med!Dave wrote:Instämmer !
Det ska bli riktigt kul att se den gå som den ska !
Låter som du borde komma till Sandhem på söndag med den där !Burnout wrote:Jag har starta upp monster motorn!
Den går bra och låter VÄSS!
Båda cylindrar går nu!
Imorgon ska igen starta den så vet om bra!
Återkommer om imorgon kvällen gäller om motorn
Spännande!

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests