Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s TWINEX 5T
såg att egon skrev i JA. racings tråd att hans PRO pipa till hans fg var på gång
så han är ju inte borta längre
Ja, Varför egon inte skriva här också...jebogren wrote:såg att egon skrev i JA. racings tråd att hans PRO pipa till hans fg var på gång
Äsch.. jag ändå ta kontakta med OBR och snacka om problem olika...
Jag lite sugen 45cc twin med LR Men jag har sett i usa "shread´s twin 45cc" den går fy f*n går grymt!
är det inte bättre att få den första att funka först
det är ju mycket pilla att få en twin att gå bra
börja med att byta förgasarna till 990 så det kan ju göra att det blir lättar att ställa in den
börja med att byta förgasarna till 990 så det kan ju göra att det blir lättar att ställa in den
Ja, jag vet Men Finns problem är Varm och Tändspole..jebogren wrote:är det inte bättre att få den första att funka först
Pga tändspole klarar inte varmt så går av
Jag tror inte hjälpa mycket med 990wt ändå fortfarande problem med varmt men
Min cyllar verkligt nära mellan därför mer varmt!
Jag tror problem lösa om har LongRod på..
t.ex här:

Den har gott om mellan cyllar så mindre varm än min twin
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
den blir inte mindre varm för att det är longrod?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Där Bilder som kille ägare till twin har köra 15 tank före ombygga till longrod..huSSe wrote:den blir inte mindre varm för att det är longrod?
Och jag vet eftersom min twin trånga cyllar mellan och min teori är om har likan som bild där
mindre varm ca 120grad än min twin går 170-190grad varmt som sagt bara min teori
- huSSe
- Hedersmedlem
då får du priova det burnis!
kul om du får till den motorn
- J.A racing
Kontakta Sean och förklara att du har 002 av PM twin och vad som är problemet, så tror jag dom har en lösning. Var det inte reed272 som fick 001 och hans motor var där för uppdatering mm. Köpte inte du din via Swedrc, du borde kunna få hjälp därigenom annars.Burnout wrote:Där Bilder som kille ägare till twin har köra 15 tank före ombygga till longrod..huSSe wrote:den blir inte mindre varm för att det är longrod?
Och jag vet eftersom min twin trånga cyllar mellan och min teori är om har likan som bild där
mindre varm ca 120grad än min twin går 170-190grad varmt som sagt bara min teori
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja, därför jag försöka snacka med sean på OBR om de kan hjälpa mig fixa fram LongRod kitethuSSe wrote:då får du priova det burnis!
Eller jag lämna min twin till OBR så dom kan uppdater lite och ombyggda LongRod
Japp! jag har 002.. ja instämmer gäller uppdater..J.A racing wrote:Kontakta Sean och förklara att du har 002 av PM twin och vad som är problemet, så tror jag dom har en lösning. Var det inte reed272 som fick 001 och hans motor var där för uppdatering mm. Köpte inte du din via Swedrc, du borde kunna få hjälp därigenom annars.Burnout wrote:Där Bilder som kille ägare till twin har köra 15 tank före ombygga till longrod..huSSe wrote:den blir inte mindre varm för att det är longrod?
- huSSe
- Hedersmedlem
det bästa är nog att du skickar över den till dom.
är ju ändå vinter! då har du den hel o fräsch till
sommaren.
sommaren.
Japp! hoppas blir bra när tillbaka hit och säker mer PååwerhuSSe wrote:det bästa är nog att du skickar över den till dom.
sommaren.
Men jag tycker det är skumt att den inte funkar Burnis, vad har den gått? 3-4 tankar? Och med den motortemperaturen du har mätt upp så måste det ju vara något som är fel väl?
Ja, den bara gått ca 5 och halv tank.. Motortemperaturen ca 170-190c°Malte wrote:Men jag tycker det är skumt att den inte funkar Burnis, vad har den gått? 3-4 tankar? Och med den motortemperaturen du har mätt upp så måste det ju vara något som är fel väl?
Och tändspole håller klarar inte mot varmt så dom går av!
5 och en halv tank med dom temperaturerna kan aldrig vara bra? Den måste juh få alldeles för lite soppa?
Jag skulle nog plocka av cylindrarna och se hur dom ser ut. Om det är 190 grader på utsidan av cylindern, hur mkt är det då på insidan?
Den gick inte bra i hålan heller. Lät nästan som den hade skurit på en cylinder.
Pontus. Plocka av cylindrarna och kolla hur det ser ut.
Jag skulle nog plocka av cylindrarna och se hur dom ser ut. Om det är 190 grader på utsidan av cylindern, hur mkt är det då på insidan?
Den gick inte bra i hålan heller. Lät nästan som den hade skurit på en cylinder.
Pontus. Plocka av cylindrarna och kolla hur det ser ut.