Alla Offroad-projekt
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 02 Jan 2010, 21:42
Strålande, denna sida ska vi syna.. Tackar

-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 02 Jan 2010, 21:43
Mackan666 wrote:
Satan va fint de blev, tur man har såna saker på jobbet.
Tackar, är riktigt nöjd. Imorgon ska nästa steg tas.

-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 02 Jan 2010, 21:45
waqr wrote:Kom vi fram till vilket sätt och medel som var bäst för att få fram lite mer glans på delarna?
Autosol är hetast just nu... Ska syna länken som sideburn skickade.

-
Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Post
by Mr_Rustler » 02 Jan 2010, 22:03
Den sidan e grym

Jag använder Autosol och Meguiars All Metal Polish

Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
-
Jimmy
- Posts: 3058
- Joined: 30 Oct 2009, 21:59
- Location: Karlskoga
Post
by Jimmy » 02 Jan 2010, 22:03
waqr wrote:Jimmy wrote:Det vart snyggt

ska nog göra så jag med på några grejor,kanske man kan tigga lite soda av Waqr

Klart du kan. Bara att komma och hämta

Du är för snäll Waqr

då kan du få Autosol av mig om du inte har

-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 02 Jan 2010, 23:13
Mr_Rustler wrote:Den sidan e grym

Jag använder Autosol och Meguiars All Metal Polish

Blir en autosol sväng under morgondagen...

-
waqr
- Posts: 10328
- Joined: 30 Oct 2009, 21:07
- Phone Number: 0709998877
- Location: Karlskoga
Post
by waqr » 02 Jan 2010, 23:15
Hehe...samma här! Vi får blänka ikapp imorgon kväll du och jag

Letar Baja 5B
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 02 Jan 2010, 23:31
-
waqr
- Posts: 10328
- Joined: 30 Oct 2009, 21:07
- Phone Number: 0709998877
- Location: Karlskoga
Post
by waqr » 03 Jan 2010, 11:24
Hur går det för dig? Tänkte precis börja med autosolen på mina delar nu. Ska bli spännande att se om det går att få upp någon glans.
Letar Baja 5B
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 03 Jan 2010, 19:36
waqr wrote:Hur går det för dig? Tänkte precis börja med autosolen på mina delar nu. Ska bli spännande att se om det går att få upp någon glans.
Nyss hemkommen från garaget. Varit där hela eftermiddagen. Nu börjar det ta form med SS.

Riktigt nöjd med allt.
Monterade Snabba Eddies Wheel shims kit idag. Vart grym skillnad, Prova känn på framdäcken i sidled så finns det ett glapp, Med dessa shims så ordnas detta.
Detta kit monterade jag

-
Attachments
-

- Eddi shims kit
- IMG_2570.JPG (78.75 KiB) Viewed 1824 times
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 03 Jan 2010, 19:42
Och här kommer lite bilder på hur bilen ser ut just nu. Har som sagt börjat provmontera allt. Funderar på om jag kan få tag i någon som kan pulver lack mitt Chassi. Ser inte så fint ut. Vi får se hur det blir med den saken.
Imorogn ska jag även försöka få tag i någon som kan eloxera lite delar. Har fått tag i ett par namn runt Stockholm
LIte bilder.

-
Attachments
-

- IMG_2592.JPG (83.44 KiB) Viewed 1822 times
-

- IMG_2572.JPG (89.89 KiB) Viewed 1822 times
-

- IMG_2568.JPG (94.05 KiB) Viewed 1822 times
-
sideburn80
- Posts: 2518
- Joined: 31 Oct 2009, 01:44
- Location: Kilafors/Bollnäs
Post
by sideburn80 » 03 Jan 2010, 19:44
Är det där HPI´s hårda fjädrar?
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 03 Jan 2010, 19:47
sideburn80 wrote:Är det där HPI´s hårda fjädrar?
Japp, stämmer bra det.

-
sideburn80
- Posts: 2518
- Joined: 31 Oct 2009, 01:44
- Location: Kilafors/Bollnäs
Post
by sideburn80 » 03 Jan 2010, 19:50
Stelunex wrote:Japp, stämmer bra det.

Är du nöjd? Funderade själv på att skaffa dom, men sen funderade jag om den inte skulle bli lite väl studsig. Men nu har jag chansen att höra ditt utlåtande

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests