Ett litet tips böj ut bakre krägningshämaren så att den inte ligger så himla nära drivaxeln
Jag håller med föregående skrivare angående hpi's så kallade trim pipa...den väsnas mer än vad den ger effekt ... man blir näst intill döv av att höra den smattra
Haha, ja vi får väl se. Nu har jag kämpat så innihelvete med att få på den så lär få bli en vända med den oavsett. Har inget emot om det låter. Det tycker jag motorer ska göra. Återstår väl att se om det är irriterande läte eller ej då. Drömmen hade ju varit att lyckas få in en V12 fyrtaktare med någorlunda gött ljud (typ
Anyway, provtur lär få vänta. Tullen har satt stopp för min radio verkar det som
Mvh,
Micke
---------------------------------------------
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS
Då var laddare inhandlad också! Blev en Maxam från Hobbex. Verkade schysst. Har även beställt ett gäng burkar desert orange av Jimmy. Bilen blir med andra ord precis som den ser ut i HPIs demofilmer. Sista semesterveckan nu så bara hålla tummarna att sakerna dyker upp
Mvh,
Micke
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS
Jao nu har jag äntligen fått min radio så har kört ett par tre gånger som du kanske sett under filmsektionen. Dock har jag lyckats köra bort en skruv plus mutter till ett av motorfästena så nu får jag ligga lågt ett tag. Ska ge mig på nålningen nästa gång tänkte jag, men nu i veckan är det karossmålning som står på schemat!
Mvh,
Micke
Losi 5T
HPI Baja 5sc SS