ja ska uppdatera den tråden så snart som möjligthuSSe wrote:kør på mike! ska bli kul och se din bil med lite nya prytlar på.
blev det motor?
husse
motorn beställer jag efter jul bliir lite alu nu och lite annat dãck och fälg har även beställts
ja ska uppdatera den tråden så snart som möjligthuSSe wrote:kør på mike! ska bli kul och se din bil med lite nya prytlar på.
blev det motor?
jadå lägger upp den så snart ja får tillgång till en dator tar ju sån lång tid om ja ska skriva allt med ps3 kontrollenhuSSe wrote:får man se listan?
jag ska oxå pulver lacka grejer.
du kan ju höra om det blir bättre med fler delar.
jag ska höra mig för här uppe oxå om pulver lackering.
vilken färg blir det på dina delar?
ja jafg tror det ja också. så ska sideburn air brucha flames på denS 500 R wrote:Matt svart blir rått!!
Dom är nog dom besta, men biligast,det vet fan om det är!...madmike83 wrote:nu har jag varit ner och plockat isär det det sista men tyvärr brast humöret ordentligt
när ja höll på med kopplingen. så ja måste köpa nya delar. kåpan som täcker kopplings klockan och plåten framför.
nån som vet om dom går att köpa löst? turte raching saker helst dom är väl billigare
Vad hände? Låter som en brutal historia!madmike83 wrote:nu har jag varit ner och plockat isär det det sista men tyvärr brast humöret ordentligt
när ja höll på med kopplingen. så ja måste köpa nya delar. kåpan som täcker kopplings klockan och plåten framför.
nån som vet om dom går att köpa löst? turte raching saker helst dom är väl billigare
som ja skrev tidigare så blev 3 skruvar runda. så jag borrade ur huvudena på dom och tog en tång och skulle skruva ur dom en fick ja ur dom andra 2 gick av och då försvann tålamodet så ja bröt loss plattan på koppligen inte så smart men i stridens hetta bara hãnde detwaqr wrote:Vad hände? Låter som en brutal historia!madmike83 wrote:nu har jag varit ner och plockat isär det det sista men tyvärr brast humöret ordentligt

allt ska bli svart är det tänkt ja vet inte tänkte gå o fråga på färghandeln imorgon om det funkar.Stelunex wrote:Äntligen lite bilder..Ska du lacka allt mattsvart?! eller ska du eloxera?! Fungerar det bra att lacka med vanlig spray burk på aluminium?!
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests