Jag fortsätter funderar på mönster!
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Jag har hitta sätt lacka och färg tror jag
Skit bra 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
stefan du skulle ju haft ett redbull tema och færger
med tanke på vad du kallar din bil før.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- sideburn80
Annars kan det här vara ett sjysst tema med det rätta namnet
http://forum.pafoa.org/gun-pictures-24/ ... tures.html
http://forum.pafoa.org/gun-pictures-24/ ... tures.html
Jag kommer enda säg färg ska passar mot Gunmetal tänkte på Stefans bil har många saker som är gunmetal...
Restan mest mönster måla! Sen jag har litet överraskning än färdigt inte utveckla!

Hade varit coolt i och för sig...huSSe wrote:stefan du skulle ju haft ett redbull tema och færger
Som du säger... gunmetal färg tror jag passar bra!Burnout wrote:Jag kommer enda säg färg ska passar mot Gunmetal tänkte på Stefans bil har många saker som är gunmetal...Restan mest mönster måla! Sen jag har litet överraskning än färdigt inte utveckla!
![]()
![]()
Visst.... Kommer karre bli coolt men hoppas tror jagS 500 R wrote:Som du säger... gunmetal färg tror jag passar bra!Burnout wrote:Jag kommer enda säg färg ska passar mot Gunmetal tänkte på Stefans bil har många saker som är gunmetal...Restan mest mönster måla! Sen jag har litet överraskning än färdigt inte utveckla!
![]()
![]()
Som sagt jag mycket funderar hur jag ska mönster och anpassa mot form från karre så ser ut stilren
Nu har jag tröttnat på MMR. Så nu kommer jag avbeställa där och köpa från någon annan. Annars får jag väl aldrig köra.
Maila Ghart och fråga vad dom håller på med...S 500 R wrote:Nu har jag tröttnat på MMR. Så nu kommer jag avbeställa där och köpa från någon annan. Annars får jag väl aldrig köra.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tänkte det först... men jag skiter i det! Dom bara strular.Lusse wrote:Maila Ghart och fråga vad dom håller på med...S 500 R wrote:Nu har jag tröttnat på MMR. Så nu kommer jag avbeställa där och köpa från någon annan. Annars får jag väl aldrig köra.
Verkligt tråkigt för dig, MMR verkar bara helt tiden strul,
Jag ska beställ färg till din karre från swedrc men ska snart..
Idag ska tvätta karre nästan fullt med sand från skrea strand
Jag måste också köpa lite maskningtejp!
Idag ska tvätta karre nästan fullt med sand från skrea strand
- J.A racing
Dom har orange i lager ser jag men inga andra, tycker jag känner igen de här med MMR strul. Flashig hemsida men urusel på att leverera ut varorna de är va dom är bra på.S 500 R wrote:Tänkte det först... men jag skiter i det! Dom bara strular.Lusse wrote:Maila Ghart och fråga vad dom håller på med...S 500 R wrote:Nu har jag tröttnat på MMR. Så nu kommer jag avbeställa där och köpa från någon annan. Annars får jag väl aldrig köra.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Skit tråkigt, men det löser sig.Burnout wrote:Verkligt tråkigt för dig, MMR verkar bara helt tiden strul,
Idag ska tvätta karre nästan fullt med sand från skrea strand![]()
Låter ju kanon! Ser fram i mot resultatet.
Jo, sett det men jag vill ha gunmetalen.J.A racing wrote:Dom har orange i lager ser jag men inga andra, tycker jag känner igen de här med MMR strul. Flashig hemsida men urusel på att leverera ut varorna de är va dom är bra på.S 500 R wrote:Tänkte det först... men jag skiter i det! Dom bara strular.Lusse wrote: Maila Ghart och fråga vad dom håller på med...
Japp, lite så känns det.