Nä...slut lager betyda Tr grejar är populärS 500 R wrote:Det undrar jag med! Men tr hd kopplingsystemet är slut på lager så det är väl den vi väntar på!
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Så är det, sen är inte MMR kännda för att vara skitsnabba direkt.Burnout wrote:Nä...slut lager betyda Tr grejar är populärS 500 R wrote:Det undrar jag med! Men tr hd kopplingsystemet är slut på lager så det är väl den vi väntar på!
Varför inte köpa från ddm jag bara undrarS 500 R wrote:Så är det, sen är inte MMR kännda för att vara skitsnabba direkt.Burnout wrote:Nä...slut lager betyda Tr grejar är populärS 500 R wrote:Det undrar jag med! Men tr hd kopplingsystemet är slut på lager så det är väl den vi väntar på!
Jag försöker köpa från alla sponsorer. Sen är pundet rätt lågt.
Okej jag gillar inte hos mmr som långsamt svar på e-mail och långsamt leveransS 500 R wrote:Jag försöker köpa från alla sponsorer. Sen är pundet rätt lågt.
Ja, det är tråkigt verkligen.Burnout wrote:Okej jag gillar inte hos mmr som långsamt svar på e-mail och långsamt leveransS 500 R wrote:Jag försöker köpa från alla sponsorer. Sen är pundet rätt lågt.
Går bra med din nya radio, jag är lite nyfiken bara.... 
Ja, jag har inte stoppat i den än... men den verkar lovande.Burnout wrote:Går bra med din nya radio, jag är lite nyfiken bara....
Okej!S 500 R wrote:Ja, jag har inte stoppat i den än... men den verkar lovande.Burnout wrote:Går bra med din nya radio, jag är lite nyfiken bara....
Fick i min mottagare i bilen i dag. Har suttit och pillat lite på min nya radio med.
Jag bara undrar du vad tycket om nya koppling behövs juster eller inte?
Jag tror jag kommer ställa ner den lite. Den tar lite väl sent.
Okej! Jag ska också kolla efter inkörning min PRO mod och får se om jag också behövs just min kopplingS 500 R wrote:Jag tror jag kommer ställa ner den lite. Den tar lite väl sent.
Gör det. Detta är ju en smaksak.
Jag gilla inte dom lite sen...kanske behövs inte, vi får se!S 500 R wrote:Gör det. Detta är ju en smaksak.