☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Då var bror min förbi med lite verktyg som jag lånade. Borrade upp hålena i karossen så man får plats med hållarna till karossklippsena.
Funderar på om jag ska montera mina kolfiberbeadlocks på mina Splitsix fälgar i stället

Hellre det än att du döljer dina snygga alu fälgar....S 500 R wrote:Funderar på om jag ska montera mina kolfiberbeadlocks på mina Splitsix fälgar i stället![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
hur gick det med rcbash bedlocksen?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Splitt six fälgarna är väl inte så snygga???Carbon-Dave wrote:.....och dölja de ursnygga fälgarna ?
Ja, ska fundera på detLusse wrote:Hellre det än att du döljer dina snygga alu fälgar....S 500 R wrote:Funderar på om jag ska montera mina kolfiberbeadlocks på mina Splitsix fälgar i stället![]()
Det är en annan på forumet som skulle kolla på det... för vet inte hur många månader sen. Men han har inte återkommit.huSSe wrote:hur gick det med rcbash bedlocksen?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
hade vart koolt o haft det på bubblan.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Absolut! Skulle med vilja ha dom!
Då har man varit på skrea och kört lite med Theo. Det tog 10 min innan både pinjong skruven och spur drevet gick åt skogen. Så nu kör jag inte en meter till innan tr kopplingshuset kommer.
Ja när Tr kopplingshuset så blir braS 500 R wrote:Då har man varit på skrea och kört lite med Theo. Det tog 10 min innan både pinjong skruven och spur drevet gick åt skogen. Så nu kör jag inte en meter till innan tr kopplingshuset kommer.
Hoppas det!
Ja hoppas!S 500 R wrote:Hoppas det!
Hur verkar hjulhusen funka med widekitet?
Snyggt med SC bumpern bak, tänkte beställa den i reservdelar till min T. Kostade?
Snyggt med SC bumpern bak, tänkte beställa den i reservdelar till min T. Kostade?