° Baja 5B - TippEx °
Re: ° Baja 5B - TippEx °
Hosteil Zero growth foamen är bra.
Drog iväg en beställning igår på bl.a dom. Tack för tips!S 500 R wrote:Hosteil Zero growth foamen är bra.
Projekt TippEx - White and Black HPI Baja 5B - 28,5cc FinnPortad, WT668, Side-Mount Dominator mm
Fy fasen va tjock Proline plasten är på vissa ställen på Desert Rat undertrayen.
Borde komma paket idag med resten av det jag väntar på.. Sen lite lack på undertrayen å lite pyssel. SEN 

Projekt TippEx - White and Black HPI Baja 5B - 28,5cc FinnPortad, WT668, Side-Mount Dominator mm
Karossen och undertrayen lackad. Äntligen!!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
bilder ! 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Ska dra på dekalerna bara och ta upp hålen. Hittar inte min hålborrhuSSe wrote:bilder !
Jepp får se om det blir i helgen(idag) eller i veckan.. Lite sjuka barn hemma nujonny h wrote:Snart dags å prova lite då
Nu är TippEx iaf så klar så att jag tänker börja använda den.. NU får det vara slut på lackande, klippande å tvättande.. Nu ska skiten användas!
Såhär ser den ut nu iaf

Tycker det blev rätt bra, lite lackmissar osv.. Backade det vita på med svart på undertrayen för att få bort den "platsiga känslan". Det räckte inte till överdelen på karossen.. Men som sagt.. Nu tänker jag köra!
Vad tycker du?
Såhär ser den ut nu iaf

Tycker det blev rätt bra, lite lackmissar osv.. Backade det vita på med svart på undertrayen för att få bort den "platsiga känslan". Det räckte inte till överdelen på karossen.. Men som sagt.. Nu tänker jag köra!
Vad tycker du?
Riktigt, riktigt läcker!!!
Snyyyyyyyyyyyyyyyggt!!! 
Riktigt räser!!!!!!! 
Tack alla
Ja nu ska man bara lära sig att spaka grejerna med.. Tycker det är en otrolig skillnad mot 1:8 4wd 

- J.A racing
Det där var lyckat. Den ser verkligen bra ut..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S